How I Stay Motivated To Workout

Здравейте ❤

Вчера, докато правех упражненията си, ми хрумна идеята да споделя с вас, как тренировките се превърнаха в задължителна част от ежедневието ми. От години се опитвам да ги направя рутна, но успехът беше променлива величина. Имаше периоди, в които бях сериозна и други, в които просто се пусках по течението.

В тази публикация ще ви споделя 5 неща, които ми помагат да се структурирам и да остана мотивирана.

1.
Направих си план! 

Аз съм от онзи тип хора, които обичат да планират и да си записват всякакви неща. Включих упражненията в планера си. Първоначално планирах всеки ден, в момента го правя седмично или месечно. И преди съм споделяла, че тренирам вкъщи имам необходимите за мен условия, а също така и индивидуално изготвени упражнения. Първите дни, дори седмици, планът беше да правя по малко повторения, от всяко упражнение, като с течение на времето увеличавах повторенията и включвах нови упражнения. Всичко това е прилежно включено в планера ми и когато, в края на деня, отбелязвам напредъка си или, какво съм свършила наистина се чувствам удовлетворена.

2.
Имам цел!

Аз знам защо правя упражнения – имам цел. Да бъда здрава, във форма, да изглеждам по-добре ……. Ако нямате стимул да облечете екипа си за спорт и да положите усилия помислете защо трябва да го направите и дали целите ни ще се осъществят от само себе си, докато за пореден път мързелуваме пред компютъра/телевизора, най-често с нещо нездравословно за хапване пред себе си.

3.
Вдъхновение!

На мен ми действат мотивиращо Instagram профилите или клипове в Youtube на момичета, които наистина тренират усилено, знаят защо го правят и им личи. Снимки преди/след също са доста мотивиращи. Хора от обкръжението ми, без дори да знаят, ме вдъхновяват.

4.
Ритуали!

Не знам как да озаглавя тази точка. Не са точно ритуали – имам плейлист за тренировки, задължително слушам музика, когато правя упражненията си, предпочитам да съм сама, не винаги ми се получава, но това не ме отказва. Имам си любим екип – това, че тренирам вкъщи не означава, да го правя с домашните си дрехи.

5.
Как се чувствам след тренировка!

Това е може би най – мотивиращото нещо. Чувството след, като съм направила дневните си упражнения, а също така и да видя резултата от положените усилия през изминалите месеци. Това чувство, поне за мен, е като наркотик и се старая да не се лишавам от него.
Не си позволявам и да се обвинявам, ако пропусна тренировка. Ние не сме машини, а хора. Понякога имам много други задължения, понякога просто не ми се прави нищо или не се чувствам добре. Открила съм обаче, че най – добре да не пропускам упражненията си два поредни дни, така  много лесно губя мотивация и е възможно тези само два дни да се превърнат в два месеца.

 

Накрая ще завърша с
Just Do It.

 

Поздрави,
Le Soleil 

One thought on “How I Stay Motivated To Workout

  1. Много зареждащо и стегнато! Аз се мотивирам като се сетя колко добре се чувствам след тренировка и макар да ме мързи много, след това се гордея едва ли не със себе си, че и това съм успяла да вмъкна в деня си.
    Иначе за екипа съм напълно съгласна също – вкъщи тренирам и аз, но си имам 2-3 неща, които са удобно и създават илюзията, че спортът е моят живот, макар да не е :).

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s