Essence – My must haves palette {Review & Swatches}

Здравейте, момичета!

С огромно закъснение пускам тази публикация. Когато през пролетта се появиха празните палитри с рефили на Есенс се въодушевих и без да отлагам се запътих, към най-близкия магазин Лили. Взех си една празна палитра, избрах си два цвята сенки и не можах да си избера още два за да я напълня :)))) Идеята да си направим сами палитра и то на мнооого достъпни цени е страхотна, но мен цветовете не ме впечатлиха особено. Да не забравяме и факта, че съм натрупала едно завидно количество палитри и единични сенки за очи, така че не е лесно да намеря нещо, което вече нямам. За тези от вас, които нямат този “проблем” с трупането, сигурно ще бъде по-лесно.

essence_my_must_haves

Палитрата е пластмасова с прозрачно капаче, което позволява да се видят цветовете вътре. Самите сенки се поставят и махат много лесно.

Цветовете, на които се спрях са:
07 mauvie-time!
Това е една базова сянка, която винаги може да влезе в употреба. Цветът е кафяв, матов, много подходящ за преливане в сгъвката на окото. Пигментацията му не е лоша и при мен няма никакво разпрашване.

11 stay in coral bay
Както подсказва името, тук цветът е коралов. Сянката е блестяща, като на повърхността на рефила имаше златни частички, които след първото загребване изчезнаха 🙂 Пигментацията не е особено добра. Аз харесвам този цвят за самостоятелно ползване, за освежаване на погледа. Това, че не е много добре пигментиран не ме притеснява, но неприятното е, че дори и с хубава основа не издържа до края на деня. По някое време започва да избледнява и в края на работния ден няма и следа от сянката.

essence_07_11

essence_swath

14 purple clouds
Не знам защо си купих този цвят, имам няколко подобни в палитри от по-висок клас. Разликата в качеството е огромна. Ще си призная, че не съм ползвала тази сянка и основната причина е мнооого слабата й пигментация.

19 steel the show
Това е любимото ми рефилче от четирите 🙂
Цветът е тоуп с превес на сивото. Стои много красиво на клепача. Не се разпрашва, нанася се лесно. Текстурата му е много приятна.

essence_14_19

Цената и на палитрата /празна/, и на всеки един рефил  е 3.30лв.
Всяка една от сенките е 1,7g.
Да не пропусна да отбележа и, че всеки цвят си има име, което на мен винаги ми е допадало, като идея 🙂

Leave a Reply

