L’OREAL PARIS EXTRAORDINARY CLAY HAIR CARE {Review}

Привет, дами!

Отдавна, отдавна не вярвам, че е произведен или ще се произведе продукт за  мазна коса, който наистина да действа. Аз съм с бързоомазняващи се корени и сухи краища на косата и за себе си съм установила, че шампоаните за нормална, дори суха, коса ми действат най-добре на корените/скалпа. След много употребени шампоани за мазна коса стигнах до извода, че те не правят нищо друго освен да пресушават скалпа и от там неговият отговор е още повече производство на себум, следователно по-бързо омазняване.

Когато на нашия пазар се появиха продуктите, за които ще пиша в тази публикация и след многото положителни ревюта, които срещнах, ми стана любопитно дали от маската наистина ще има някакъв ефект. За да съм напълно сигурна в мнението си взех и трите продукта от серията: маска преди измиване, шампоан и балсам.

l'oreal extraordinary clay conditioner_shampoo

Продуктите са предназначени за коси мазни в корените, но  сухи по краищата и са обогатени са с 3 вида глина.

Опаковките на продуктите са стандартни, а цветът им, както и този на самите продукти е в много приятен син цвят. Ароматът на балсама и шампоана ми хареса, а още повече ми хареса това, че се задържа за цяло денонощие на косата. Аз многократно съм споделяла, че я мия през ден, а понякога и всеки ден. За съжаление употребата на тези продукти не промени това.

Най-интересна ми беше маската, която се ползва преди миене. Нанася се в корените на косата и се оставя 5 минути, за да може да абсорбира излишната мазнина и мръсотия. И тя наистина го прави, почиства скалпа и корените, но в никакъв случай не удължава времето между две измивания. При мен ефектът върху омазняването, от маската + останалите два продукта, е такъв, както от всеки друг шампоан/маска. Като плюс забелязах, че имам повече обем в корените, какъвто не съм постигала с други продукти. Като огромен минус ще споделя ужасното пресушаване на дължините. Докато отмивам маската тя естествено попада и по краищата, което води до наистина много сухота.

l'oreal extraordinary clay mask

Шампоанът и балсамът са хубави, но не правят никакви чудеса 🙂
Тук отново ще отбележа, че ароматът им много ми хареса и косата ми ухае чудесно почти до следващото миене.
Шампоанът измива добре и не пресушава косъма. Балсамът ми е любим от трите продукта. С богата и плътна текстура е, подхранва добре и след него нямам проблем със заплитане по краищата.

Като изключим маската, която никак не е “моят” продукт, шампоана и балсама ми харесаха. Ако ги ползвам без маската получавам приятно ухаеща, подредена коса, която се разресва лесно и има хубав блясък.

 

2 thoughts on “L’OREAL PARIS EXTRAORDINARY CLAY HAIR CARE {Review}

  1. А колко време се задържа ефектът върху обема? Защото с моята тънка коса първият ден винаги е супер след измиване, но на втория – вече не ми харесва толкова много 🙂

Leave a Reply

