Makeup Revolution – Iconic Pro 2 palette

Здравейте, дами!

Днес ще си “говорим” за Makeup Revolution – Iconic Pro 2 palette, която ми предоставиха за проба  от сайта за парфюми Parfimo.
Тук държа да отбележа, че мнението ми за продукта, което ще прочетете в публикацията, си е изцяло мое и се базира на впечатленията ми след ползването му.

Палитрата на Makeup Revolution е бюджетно копие на палитрата Lorac Pro 2, която аз не притежавам и няма да мога да направя сравнение между двете.

Makeup Revolution – Iconic Pro 2 palette

makeup_revolution_palette

Палитрата пристигна при мен в картонена кутийка в розово злато, самата й опаковка е пластмасова, черна, като капака е матов, а надписите отново са в розово злато. На мен опаковката ми допада, един плюс ще й сложа и за голямото, колкото самото капаче, огледало.
В палитрата има и двойна четка, която намирам за неизползваема. Косъмчетата й са изкуствени, твърди и много жилави.

Сенките са 16бр. подредени в два реда по осем. На горния ред са матовите, а на долния тези с блясък. Цветовете са идеални, както за ежедневен, много лек грим, така и за по-силен, вечерен. Могат да се правят наистина много комбинации между тях, за което все пак трябва да сме благодарни на Lorac 🙂

makup_revolution

 

Матовите сенки са от много приятни по-тъмни и по-светли телесни цветове до черно, през синьо, лилаво и сиво. Първият /paper/ и чeтвъртият /new-tral/ са изключително подходящи за преливане на сенките на горния клепач. По-тъмните цветове, с помощта на подходяща четка, харесвам да нанасям в основата на миглите, като се получава нещо, като опушена очна линия.
Бляскавите, нанесени на окото, изглеждат много по-добре, отколкото може да се представи на снимките. Аз често нося по светлите, от долния ред, самостоятелно на окото и ефектът за ежедневен, ненатрапчив грим е страхотен.

makeuprevolution_palette

Текстурата на сенките ме изненада и то приятно – фино смлени, “мазни”, нанасят се изключително лесно на клепача. Другото, което ми допадна е, че се преливат лесно и бързо. И все пак по-тъмните матови цветове има опасност да се изтрият докато ги блендвате, но този проблем не се забелязва при останалите. Отново недостатък на матовите е, че се разпрашват малко повече в кутийката, при вземане на цвят, но при внимателно нанасяне не се посипват под окото.
Пигментацията им е добра, с изключение на черния цвят /sudden/.
Аз ги нося с основа за сенки и при мен след 5-6 часа започват да избледняват, което ги прави не особено дълготрайни.

Така докато пиша ми се струва, че посочвам повече недостатъци на палитрата, но в никакъв случай не съм разочарована от нея, напротив. Сенките, за този ценови клас, ми харесват – нанасят се лесно, имат хубава текстура, цветовете са много добре подбрани и пигментирани, преливат се хубаво.

Бих си взела още от палитрите на Makeup Revolution, ако шкафът ми не беше препълнен със сенки, които не остава време да ползвам. И все пак съм си набелязала още 1-2-3 палитри и не съм сигурна, че ще устоя.

Ще ми е интересно да споделите мнението си за продуктите на Makeup Revolution.

Поздрави,
Le Soleil

 

Leave a Reply

