SYOSS Renew 7 – балсам за коса

Здравейте ❤

Не обичам да пиша негативни ревюта. Така се случва, че обикновено пиша за неща, които са ми харесала. Продуктите, които не са ми харесали отиват на боклука, след като свършат, а често и преди това, без дори да ми е минало през главата да пиша ревю за тях. Не е нарочно, явно вдъхновението и желанието за писане, при мен, е свързано с харесването на нещо. Днешната публикация няма да е положителна, а е на продукт, който вярвах, че ще харесам.

SYOSS RENEW 7 Complete Repair – балсам за коса 

За част от продуктите от серията съм писала ТУК, а и не само, тъй като те бързо се превърнаха в мои любимци. При последното купуване на шампоана реших да разнообразя и вместо маската си взех балсама за коса, за който ще си “говорим” в тази публикация.


Балсамът е предназначен за изключително увредена коса, моята не е такава, но не мисля, че това е причината да остана недоволна от продукта. Производителите обещават, че “Балсам Renew 7 Complete Repair възстановява 7-те признака за увреждане на косъма и улеснява разресването. Значително намалява накъсването и предотвратява цъфтящите краища. Възстановява в дълбочина сухата, като слама коса непокорната коса и косата без блясък.”

syoss_renew_7

Не, не и не. Съжалявам, но аз не видях почти никакъв ефект от този балсам.
Ароматът му е приятен, както на другите продукти от серията, цветът бял, а консистенцията стандартна.
Има нещо странно при нанасянето му, което на мен ми се случва за първи път, когато нанеса от продукта, той сякаш попива в косъма и усещането е за сухота. Това може би означава, че действа в дълбочина?! Улеснява до известна степен разресването, но не достатъчно, според мен, и не повече от абсолютно всеки най-най-обикновен балсам.
Не забелязах косата ми да е хидратирана, не забелязах блясък ……..
Аз нямам големи очаквания към балсамите, но поне трябва да спомагат разресването и да предотвратяват изсушаването по краищата.

Казано на кратко – не забелязах този балсам да прави нещо с косата ми.

Количество: 500мл.
Цена: около 8лв.

Поздрави,
Le Soleil

Leave a Reply

