Bourjois Healthy Mix Foundation {Review}

Привет, дами!

И този месец от сайта за маркови парфюми Parfimo ми предоставиха възможност да тествам някой от продуктите, които предлагат. Спрях се на фон дьо тена Healthy Mix  на Bourjois.

През последната година изпробвах доста ББ кремове и ФДТ-ни, за съжаление от повечето останах разочарована. След многото похвали, които срещнах за Хелти Микс на Буржоа реших, че е крайно време да се запозная и с него.

Опаковка

Продуктът се намира в стъклено шишенце с помпичка, което определено ми допада. Вярно е, че са по-тежки и трябва да внимаваме да не ги изпуснем, но стъкленото шишенце определено ми допада повече от пластмасовите например. Аз харесвам продукти с помпичка и затова слагам още един плюс на опаковката.

Аромат

Ароматът е плодов, не е много силен и изчезва бързо след нанасяне.

Консистенция

Кремообразна, лесно се прелива и най-важното не подчертава сухи участъци, ако имате такива. Много трудно намирам продукти, които да не изсушават, а и да не подчертават сухата ми кожа.

Покривност

Лека до средна

Моите впечатления

Нанасям ФДТ-на върху дневната ми грижа /хидратиращ крем/, най-често с бюти блендер. За мен е много важно по никакъв начин да не личи, че имам нещо на лицето си. Тук продуктът на Bourjois се справя идеално, изравнява тена по много естествен начин. Прикрива дребни несъвършенства, но определено не би се справил с нещо по-сериозно за покритие. Не подчертава порите и не съм забелязала да се врязва във фините линии. Не го усещам върху лицето си, малко след като го нанеса забравям за него. Според производителите “оставя кожата хидратирана и омекотена, позволявайки й да диша”, не съм сигурна, че хидратира, но със сигурност не изсушава и поне при мен не запушва порите. От мненията, които бях чела, останах с очакването за сочна и сияйна кожа, но това не се получи на моето лице. Дори има едно лееееко матиране, това е и причината да не ползвам никаква пудра след него.
Като сериозен минус отчитам липсата на слънцезащитен фактор в продукта.
Не променя цвета си във времето и има добра издръжливост, при мен се задържа през целия работен ден.

За сега спирам с търсенето на идеалния ФДТ, тъй като този покрива по-голяма част от изискванията ми 🙂

Поздрави, 
Le Soleil ❤

Leave a Reply

