ТАГ: Живеем в женско царство

Привет, момичета!

В началото на месеца Мери ме покани да се включа в този ТАГ и най-накрая сядам да отговарям на въпросите.
Обичам такъв вид публикации, но на тези въпроси ми беше трудно да отговоря, признавам си.

Kакво означава една жена да живее в женско царство?

Ами, не знам!
Съпругът ми твърди, че у дома е женско царство :))))
Аз ще отговоря, че женско царство е там, където една жена се чувства ценена и обичана, уважавана и разбирана. Там, където една жена усеща, колко хубаво е да бъдеш Жена!

Ако бяхте кралица, как щеше да се казва кралството ви?

Кралството на Слънцето 🙂
или
Le Royaume du Soleil

Кога се чувствате най-красива?

Когато съм щастлива!

Какви дрехи ви карат да сте готова да покорите света?

Готовността ми да покоря света няма нищо общо с дрехите, а с вътрешното ми усещане, с това, как се чувствам в дадения момент.
И все пак, ако трябва да отговоря на въпроса, то дрехи, в които се чувствам удобно и комфортно.

Кой е ритуалът ви, с който се изпълвате с енергия?

Много съм скучна, но нямам точно такъв ритуал, а обичам ритуалите, даже много ги обичам.
Музиката ме изпълва с енергия.

Откъде намирате вдъхновение?

Най-много ме вдъхновява дъщеря ми, тя е един прекрасен, неизчерпаем извор на
вдъхновение ❤
Природата.
Различните хора, които срещам ежедневно, интересните разговори с приятни събеседници…….

Какво ви кара да се чувствате силна и непобедима?

Отговорих 10 пъти на този въпрос и нито един от отговорите не ме удовлетворяваше……
Не знам, не искам да имам нужда да се чувствам силна и непобедима, искам просто да бъда спокойна и обичана и колкото е възможно по-често щастлива.

Кое е най-важното качество на една жена?

Не разделям качествата на женски и мъжки. Всеки човек, без значение от пола, има своите си уникални качества, които го правят такъв, какъвто е.

Ако светът беше женско царство, кои са трите закона, които щяхте да прокарате?

Този въпрос би могъл да бъде цяла отделна публикация и то не в нещо, като бюти блог :)))))

Поздрави,
Le Soleil

*снимка Pinterest

One thought on “ТАГ: Живеем в женско царство

Leave a Reply

