Balea – тоник за лице с екстракт от бадемов цвят

Привет, дами ❤

Днес ще си говорим за тоника за лице с екстракт от бадемов цвят на Balea, който е предназначен за суха и чувствителна кожа.
Както вече съм ви споделяла кожата ми от нормална започна да се превръща в суха. Много внимателно избирам продуктите, които ползвам за лицето си. Особено почистващите средства ми е изключително важно да не изсушават допълнително, а откриването на подходящи продукти никак не е лесно.

Тоникът е в стандартна пластмасова опаковка, количеството му е 200мл. За съжаление, още в началото, капачето му спря да се затваря добре и си стои отворено,  което можете да забележите и на снимките. Не мисля, че това по някакъв начин повлия на качеството на продукта.

Ароматът му не е неприятен, но е малко силен за моя вкус и може би това е единственото нещо, което не ми допада.Голям плюс му слагам за това, че е в състава си няма алкохол. Взех го импулсивно и нямах големи очаквания. Подозирах, че ще е поредния продукт, след който ще усещам лицето си много сухо, но сгреших.

Balea_T

Ползвам го предимно сутрин, освежава и почиства много добре кожата. Вечер често нанасям масла вместо нощен крем и имам нужда от продукт, който да премахне следите от маслата и да освежи кожата ми. Тук ще си призная, че какъвто и почистващ продукт да ползвам, задължително мия лицето си с вода и подсушавам преди да нанеса крем. Чувала съм, че не е добре да се прави, но само така наистина усещам кожата си напълно чиста.

Ако сте със суха кожа и си търсите бюджетен тоник за лице бих ви препоръчала да го опитате. Почиства кожата, след него усещам лицето си свежо и много приятно на допир. И най-важното не изсушава. Не мога да кажа, как се отразява на чувствителна кожа защото моята не е такава, но аз не усещам никакво дразнене или дискомфорт след употреба.

Поздрави,
Le Soleil ❤

Leave a Reply

