Tangle Teezer HairBrush {Review}

Здравейте ❤

Днес най-накрая намерих време да ви споделя впечатлението си от The Original четката на Tangle Teezer. От доста време чета и слушам за четката, предимно положителни коментари, така че не знам защо съм чакала толкова време да се сдобия с нея.
От сайта за козметика Parfimo се свързаха с мен и ми предложиха да ми изпратят продукт за проба, по мой избор, както с досещате избрах четката, за която ще ви споделя личното си впечатление в тази публикация.

Косата ми е тънка, лесно се заплита, особено отзад и особено сега през зимата, когато нося шалове и якета с високи яки. Ползвам балсами, маски, масла …., но когато хвана гребена разресването често е предизвикателство. Друга причина, поради която реших да се сдобия с четката е дъщеря ми, тя е с доста дълга, фина, чуплива коса. Всеки път, когато дойде време за ресане настава голяма драма 🙂

tangle_teezer

И сега да видим, как се справя Tangle Teezer HairBrush:
Четката е пластмасова, предлага се в различни цветове, моята е в лилаво и розово. Притесняваше ме това, че няма дръжка, а аз съм свикнала да ползвам предимно гребени, които са с удобна такава. В началото ми беше странно, но бързо се свиква, а и формата на четката е така направена, че да е удобна за хващане. Зъбците са гумени, гъсто разположени и с различна дължина, което значително улеснява разресването.
Това което забелязах е, че при ресане скубе много по-малко, разплита косата по-бързо, отколкото обикновен гребен или четка и като бонус косата ми стои много подредена. Друг проблем при моя тънък косъм е накъсването и наелектризирането. С Tangle Teezer накъсването не е изчезнало напълно, но определено е по-малко. Мислех си, че тези гумени шипчета ще наелектризират допълнително, въпреки че бях чела обратното, но наистина неприятното хвърчане на косата и наелектризирането не се случиха.
Аз избягвам да реша косата си, когато е мокра, но Tangle Teezer може да се ползва и при мокра коса и наистина се справя чудесно. При дъщеря ми резултатите са подобни. Времето за ресане намаля на 1/3, което повярвайте ми е нещо страхотно:) Ако имате дългокоса принцеса сигурно знаете, какво предизвикателство е, особено сутрин, когато бързаме, оформянето на прическата й. Тя твърди, че не я скубе по-малко когато я реша с тази четка, но поне нещата се случват много по-бързо.

tangle__teezer
Ако трябва да обобщя: по-бързо разресване, може да се ползва и върху мокра коса, не накъсва и не наелектризира, косата стои по-гладка и подредена.

За мен четката определено си заслужава.
Ще уточня, че не зная, как би се справила с много гъста и/или къдрава коса.

Поздрави,
Le Soleil ❤

2 thoughts on “Tangle Teezer HairBrush {Review}

  1. Четката наистина е хубава, но до време…моята е вече на година и нещо и доста се деформира. Зъбците започнаха да се огъват и скубе повече от колкото в началото. НакъсвА косата ми вече. В началото след ресане на косата имаше малко косми по четката, но сега се събират много повече.
    Уникална четка, но само за първата година….след това..😒

    1. За съжаление всичко си има срок на годност, за този тип четки явно е около година. Аз бих подменила моята, когато спре да си върши работата, най-вече заради детето.

Leave a Reply

