Avon nutraeffects – Miracle Glow {Review}

Привет, дами!

Кожата на лицето ми през зимата става ужасно суха и ако през лятото понякога си позволявам да пропусна крема за лице, то зимата се боря с всички средства да предотвратя лющенето и неприятното опъване.

В днешната публикация ще си говорим за един чудесен, особено за студените месеци, продукт.
Avon Nutra Effects Miracle Glow  – леко олио за лице, подходящо за чувствителна кожа.

Хипоалергенен продукт, без парабени и оцветители.

Съдържа 5 ценни масла:
масло от бабасу – стимулира производството на колаген
масло от зелено кафе – хидратира
масло от семена на маракуя – стимулира производството на еластин
ленено масло – укрепва защитната бариера на кожата
масло от марула – действа успокояващо

avon_nutraeffects

Продуктът се намира в симпатично стъклено шишенце с, удобен за ползване, капкомер.
На мен са ми нужни 4-5 капки от олиото за да го нанеса на цялото си лице, което го прави доста икономичен. Има лека, приятна миризма и е безцветно. Необходимо му е известно време за да попие напълно в кожата, това е и причината да го ползвам предимно вечер. Аз често замествам нощния си крем с кокосово масло или зехтин, които са достатъчно мазни и по-бавното попиване на олиото не ме притеснява.
Веднага след нанасяне усещам кожата си мека и много приятна на допир. Такова е и усещането ми сутрин, в никакъв случай кожата ми не е омазнена. Отново ще спомена, че лицето ми е по-скоро със суха кожа. Не го усещам тежко и опасенията ми, че може да запушва порите не се оправдаха, за радост. Хидратира добре и кожата на лицето освен на допир и на вид изглежда свежа.

avon_1

Като цяло съм доволна от продукта. Тази зима успях да се справя с прекомерното изсушаване на кожата ми с помощта на това олио, но и благодарение на останалите грижи, които полагам за нея. В някоя от следващите публикации ще ви споделя и една много сполучлива, домашна маска за лице, предназначена за суха кожа.

Количество: 30мл.
Цена: около 12лв.

Поздрави, Le Soleil

*продуктът ми е изпратен за проба от PR, мнението за него е изцяло мое!

Leave a Reply

