Agiva Olives – измиващ гел за лице и маска за коса

 

Здравейте, дами!
Не смея да погледна, от кога е последната ми публикация.
В днешния пост ще ви споделя мнението си за два продукта на Agiva. Започвам с този, от който не останах очарована и ще продължа с този, който ме изненада доста приятно.

Agiva Olives Маска за коса с екстракт от маслина

Какво казват производителите:
Възстановяваща и подсилваща маска за суха и третирана коса с екстракт от маслини.
Иновативна формула със силата на естествените съставки. Обогатена с натурално масло от маслина, известно с благотворното си действие върху косата и скалпа. Подхранва и овлажнява косата, придава блясък и жизненост, прави я по-здрава и подпомага лесното разресване.
Не съдържа парабени.
Не съдържа силикони.
Не съдържа изкуствени оцветители.
Не съдържа минерални масла.

All-focus

All-focus

Консистенцията на маската е стандартна, но за разлика от повечето такива продукти, които съм ползвала, не я усещам плътна и богата. Ефектът при мен беше, като на не особено хубав балсам за коса. И преди съм споменавала, че обичам гъсти и богати маски, а тази не е такава.
Косата ми по краищата е суха и й е нужно по-сериозно подхранване, каквото при този продукт не усетих.
Да, наистина улеснява разресването, но само това. Поне при мен обещанията за по-здрава, блестяща и жизнена коса не се оправдаха.
Определено не бих посегнала повторно към продуктите за коса на марката.

Количество: 500мл.
Цена: около 5лв.

Измиващ гел за лице AGIVA ОLIVES

Предназначен за суха кожа, против бръчки.
О
свежаващ измиващ гел за лице с екстракт от натурално маслиново масло – течно злато, известно от древноста с чудотворния си подмладяващ ефект върху лицето. Емералдовите микросфери озаряват кожата с дискретен блясък. Гелът нежно почиства дори и водоустойчив грим, без за дразни очите. Не изсушава кожата. По-мек от сапуна, с балансирано рН.
Без парабени, без силикони.
Не съдържа минерални масла и изкуствени оцветители.

All-focus

За разлика от маската за коса, измиващият гел се оказа много приятен продукт.
Консистенцията му, както показва името, е гелообразна, не е особено гъста, което го прави доста неикономичен.В него се забелязват сини сферички, които при ползване се разтварят.
Има периоди, в които кожата ми е доста суха, затова се старая да купувам продукти, които отговарят на нуждите й, за съжаление много рядко попадам на измиващ продукт, който да не изсушава допълнително.
Да си призная точно към този гел нямах никакви очаквания или по-скоро си мислех, че ще е поредната ненужна покупка, но сгреших.
Почиства много добре и в същото време нежно кожата на лицето ми. След него наистина не усещам така познатото пресушаване. С измиването на грим от лицето няма никакъв проблем. Няколко пъти съм почиствала и грима от очите си с него, справи се идеално, като и в тази деликатна зона не усетих изсушаване. Въпреки това предпочитам да почиствам зоната около очите с други продукти.
Със сигурност отново бих си купила този продукт, но преди това ми се иска да опитам и измиващият гел с екстракт от божур на марката.

Количество: 150мл.
Цена: около 5лв.

 

Leave a Reply

