Morning Beauty Routine – Summer

Привет, дами!

Днешната публикация е за сутрешната ми бюти рутина през лятото, чието настъпване всички усетихме по високите температури в страната. Не очаквайте да видите много продукти в този пост. Манията ми по козметиката и безобразното трупане е в застой, както се усеща и по нередовното ми появяване в блога. За сметка на това нещата, които ползвам изцяло отговарят на нуждите на кожата ми.

Да преминем по същество:
Без значение от сезона започвам деня си с голяма чаша вода, всички знаем, колко важна е хидратацията, като цяло. Едва след това е ред на козметиката, към която преминавам със задължителното сутрешно кафе в ръка.

lumene

Към дневния и околоочния крем на Lumene  нямам никакви забележки. Ползвам основно тях в последните месеци.
Lumene Arctic Aqua 24H Deep Moisture Face Cream е хидратиращ крем за лице, предназначен за нормална и суха кожа. Опаковката му е съвсем обикновена, пластмасова. Ароматът е свеж и ненатрапчив, спира да се усеща скоро след нанасянето му. Консистенцията на кремчето е стандартна, кремообразна, а цветът бледо син. Нанася се лесно и попива бързо, което го прави добра база за грима.
След като го ползвам кожата ми е нежна и мека, тук е важно да отбележа, че не запушва порите. Харесвам леката му формула и определено мога да кажа, че изпълнява обещанията за хидратация.
Количеството му е 50мл., а цена около 19лв.

Lumene Arctic Aqua Deep Moisture Eye Gel – дълбоко хидратиращ гел за зоната около очите. Помага за облекчаване на чувството на стягане причинено от сухотата на кожата. Ефективно се бори срещу тъмните кръгове под очите, освежава и изглажда цвета на кожата. Укрепва деликатната кожа около очите и намалява подпухналостта. Продуктът съдържа 91,9% натурални съставки.
Продуктът е в прозрачна тубичка, консистенцията му е гелообразна. Няма цвят и мирис.
Това може би е любимият ми продукт за околоочния контур. Много лек, попива изключително бързо. Хидратира добре нежната зона. За щастие много рядко ми се случва да съм подпухнала и нямам тъмни кръгове около очите, така че не мога да споделя, как се справя с тях. От друга старана кожата ми е суха и внимателно подбирам овлажняващите продукти, които ползвам. Ако и вие, като мен, имате нужда от хидратираща грижа за околоочния контур на 100% ви препоръчам да опитате този гел.
Количество: 15мл.
Цена: около 14лв.

avon_bb

Avon Nutraeffects BB cream /light/ – хипоалергенен, матиращ ВВ крем за лице с SPF15.

От Avon ми изпратиха този BB крем за проба, подходих с недоверие към него, тъй като е доста светъл за моята кожа и обещава матиране. Да, зная, че в тези ужасно топли дни всеки търси матиране, но аз не харесвам силно матирани лица или продукти придаващи брашнен вид на кожата.
Останах много приятно изненадана. Въпреки цвета си /на снимката по-долу е върху ръката ми, която държа да отбележа, че все пак е по-тъмна от лицето :)))/ се сля много добре с тена ми. Когато го нанасям, което правя с пръсти, усещам кожата си кадифено мека.

IMG_20160623_105025

Нанася се много лесно и равномерно, не стои тежко на лицето. При мен лицето изглежда свежо, а тенът равномерен. Въпреки леката си формула покритието е доста добро. Със силни зачервявания и пъпчици вероятно няма да се справи, но за това си има други продукти. Аз го нося без пудра отгоре, не обичам лятото да слагам много продукти на кожата си. При мен се задържа 6-7 часа, като не усещам кожата си суха, но не е и мазна, а също така не лъсвам в Т зоната.
Количество: 30мл.
Цена: 8,50 /в момента/

maybelline_mascara

Друга задължителна част, от сутрешната ми бюти рутина, е спиралата.
Maybelline Push Up Drama определено не е моята спирала. Не виждам нито обем, нито удължаване на миглите си, което не е най-неприятното, а то е, че ги слепва и то много. Дадох доста шансове на този продукт, но нещата не се промениха. Става за ползване, поне при мен, когато я сложа на един пласт и върху нея мина с друга спирала, от която съм доволна. Плюсовете й са, че не се рони и се почиства много лесно.
Количество:9,5мл.
Цена: около 15лв.

Всичко останало, което ползвам сутрин е според моментното настроение. От доста време гримът ми е минимален и най-често той включва ненатрапчиви сенки за очи, които нанасям само на подвижния клепач и мнооого леко опушвам и нюд червило. Запасите от всякакви цветове кротко си чакат в шкафа връщането на желанието ми за грим експерименти.

Поздрави,
Le Soleil

2 thoughts on “Morning Beauty Routine – Summer

  1. Ох, да.. В тая жега не мога да си представя и аз повече от това, което си описала. При мен даже ББ крем липсва.. Ще ме търпят каквато съм. 😄 Но се колебаех за Мейбълинската спирала, та мерси за инфото! 😊

Leave a Reply

