Dry shampoo – Batiste vs Velnea

Привет, дами!

Поизтупвам праха от блога и понеделнишки наминавам с нова публикация.

Дълго време категорично отказвах да ползвам сух шампоан, въпреки бързоомазняващите се корени на косата ми. За да бъде във вид, в който ми харесва, я мия през ден, а често и всеки ден. Първо опитах 2-3 от сухите шампоани на Balea, не ми харесаха. Многото похвали за  Batiste и появата им в дрогерии Лили ме накараха отново да опитам да се сработя с този вид продукт.
Днес ще споделя именно впечатленията си от сухият шампоан на Batiste, а също и от този на Velnea. Сигурно ще ви учудя, но вторият, върху моята коса, се държи мнооого по-добре от първия.

Как аз ползвам сух шампоан:
На втория ден, след като съм измила косата си, тя започва леко да се омазнява в корените. Когато нямам възможност да я измия посягам към сухия шампоан, който впръсквам в косата, кичур по кичур и се старая да го правя от 20см. разстояние, както е препоръчително. След това втривам леко с ръка и разресвам.
Косата ми е светло руса и не мога да бъда обективна за това дали оставя бели следи или не.

Batiste Dry Shampoo

batiste_dry_shampoo

Към продукта подходих с големи очаквания, за съжаление останах разочарована. Вероятно съм единствената, тъй като досега не съм срещала различно от крайно положително мнение за него. Върху моята коса сухият шампоан на Batiste по нищо не се различава от тези на Balea.
Ароматът му е доста силен, задушлив. Да, наистина може да се каже, че абсорбира омазняването, но след него косата ми изглежда мръсна, все едно съм изсипала прах отгоре й. Имах подозрения, че не го ползвам правилно, но не. Изхарчих две опаковки и не открих, защо всички хвалят толкова много този продукт. Впръсквах го от различно разстояние, впръсквах повече или по-малко, разресвах веднага или по-късно ….. И най-неприятното от опита ми с този сух шампоан беше това, че ужасно изсушаваше косата ми, която след него изглеждаше не само мръсна, но и безжизнена и неприятна на допир. Не малко масла и маски бяха нужни за да поправя щетите.
Доста негативно се получи, но това наистина е моето мнение за точно този сух шампоан и ефекта му върху косата ми.

Velnea Dry Shampoo

velnea_dry_shampoo

Продължението на тази публикация ще е доста по-позитивна от началото. Причината е, че сухият шампоан на Velnea покрива очакванията, които имам към този вид продукт.
И тук опаковката е стандартна, с разликата, че капачето не се маха, а се завърта преди ползване. Ароматът не го усещам толкова силен, колкото на други сухи шампоани, дори мога да го нарека поносим. Като плюс ще отбележа и това, че бързо изчезва, предпочитам аромата на избрания за деня парфюм, отколкото този на сухия ми шампоан. Определено е “по-лек”, но при мен се справя с омазняването в корените, без да отежнява или да прави косата ми мръсна. От сухия шампоан очаквам да прави косата ми свежа от сутринта до вечерта, когато ще дойде времето да я измия или да я освежава за вечерта, когато по някаква причина не съм успяла да я измия.
Определено мога да кажа, че съм открила “моя” сух шампоан, колкото и да не съм привърженик на тези така модерни напоследък продукти 🙂

Leave a Reply

