SYOSS Renew 7 – шампоан, маска и олио за коса

В днешната публикация ще ви споделя за няколко продукта за коса, от които наистина останах доволна. Опаковките на маската и шампоана са вече празни, а мнението ми за тях си остана изключително положително, каквото беше и след първото ползване. За олиото вече споменах в публикацията за годишните си любимци, тук ще се постарая по-подробно да ви разкажа за него.

SYOSS Renew 7 шампоан

Какво обещава производителят:

  • Възстановява 7-те признака на увреждания на косата и осигурява коса „като нова“
  • Значително намалява накъсването и сплитането на косата
  • Предотвратява цъфтенето на краищата
  • С ефект против загуба на плътност
  • Дълбоко възстановена коса
  • Превръща непокорната, скучна или като слама коса в неустоимо мека коса с невероятен блясък

Моите впечатления:

Шампоанът, както и другите продукти от серията, е със силен, парфюмен аромат, който на мен ми допадна и който върху моята коса се задържа през целия ден, без да е натрапчив.
Не мога да кажа, че изпълнява по-горе посочените обещания, но пък покрива голяма част от моите изисквания.
Не премива косата, до степен да скърца, като в същото време я измива много добре. След дългогодишно миене, на бързоомазняващите ми се корени, с агресивни шампоани, сега търся нещо, което да щади скалпа и в същото време да почиства добре. Друго основно изискване, което имам към шампоана е да не ми се налага вечер да мия косата си, като съм я измила сутринта, а най-добре да не ми се налага да я мия и на другия ден, тоест 2 дни чиста коса. И тук шампоанът на Syoss се справи.
Ако трябва да обобщя продуктът е с приятен аромат, измива добре, косата ми не се омазнява по-бързо с него, краищата не са пресушени.
В общи линии това е, което търся и със сигурност бих ползвала този шампоан отново.
Щеше да бъде напълно идеален, ако придаваше и обем на косата ми, но не го прави, а аз почти съм се отказала от идеята да открия шампоан, който го прави 🙂
Ако знаете такъв ще се радвам да споделите!

SYOSS Renew 7 маска за коса

Маската е плътна, тежка, с богата консистенция, идеална за измъчените ми краища. Не отежнява косата и не я омазнява по-бързо.
След нея косата ми е подредена, има хубав блясък, не се заплита и се разресва много лесно.  Въпреки пълния шкаф в банята с подобни продукти, признавам си, че докато не я свърших не посегнах към друга.

SYOSS Absolut Oil Beauty Elixir

Винаги подхождам с недоверие към маслата за коса, тъй като моята е тънка и както вече споменах омазнява се бързо и няма особен обем. От това масло слагам по една помпичка, а понякога и по-малко, по дължините и краищата. Първоначално косата стои леко мазна, но след това сякаш попива в косъма и категорично мога да кажа, че не я омазнява или поне не го прави с моята.
Косата ми наистина изглежда по-жива, приятна е на допир, има хубав блясък и надявам се я подхранва.

 

*Продуктите ми бяха изпратени за проба от PR. Мнението за тях е мое и е основано изцяло на личните ми впечатления
3 thoughts on “SYOSS Renew 7 – шампоан, маска и олио за коса

Leave a Reply

