My 2015 Favorites

favorites_2015

Привет, дами!

Не бях много активна през 2015-та година, нито в блога, нито в пазаруването на козметика.
Все пак, открих няколко продукта, които успяха да се превърнат в любимци или по-скоро
“моите открития”  през годината.
Не са много, не са и нещо невиждано, но скромните 5 продукта по-долу се откроиха, като
най-често използваните ми.
Има някои неща, които съм изразходила и на които не съм запазила опаковката, като Какаовата маска за коса на Жая. Има и други, от които за сега съм много доволна, но ще ми трябва още време за да мога със сигурност да посоча, като любимци, тях ще оставя за новата година.

Да преминем по същество 🙂

Syoss Beauty Elixir Absolute Oil
Очарована съм от това масло за коса. Първото, което ми направи впечатление е ароматът. Доста силен за моя вкус, но за щастие ми хареса, задържа се на косата почти през целия ден, ако съм го нанесла сутринта. Много икономично, на мен ми е достатъчно количеството от половин помпичка, но да припомня, че косата ми не е от най-дългите и гъсти. Въпреки богатата си формула, все пак е масло, не отежнява и не омазнява допълнително косата ми. Прави я гладка, лъскава, подредена и наистина изглежда по-здрава.
syoss_beauty_elixir

Essence the gel nail polish Top Coat
Изключително рядко ползвах топ лак, докато не открих този на Есенс.
Лакът ми с него съхне изключително бързо. Мога цяла седмица да не се лакирам, без да се притеснявам, че ноктите ми не изглеждат добре. За справка, преди да открия този топ, се налагаше да сменям лака си на два дни. Като бонус има и хубав блясък. Единственият му минус е, че се сгъстява доста бързо.

rimmel_essence_nails

 Rimmel 60 seconds Super shine
Като цяло съм доволна от тази серия лакове на Римел. Съхнат бързо, имат хубава трайност, добра покривност и блясък, също така харесвам и четката, и консистенцията им.
Цветът на този от снимката е №345 Black Cherries. Скоро ще направя отделна публикация с него, защото определено си заслужава.

Catrice light – reflecting concealer
За първи път да ми хареса коректор, а не е като да не съм опитвала да се сработя с различни такива.
Нямам тъмни кръгове или нещо за прикриване в зоната под очите, но си търсех продукт, който да освежава погледа. Коректорът на Катрис напълно покри изискванията ми – освежава погледа, прикрива, ако има някое дребно несъвършенство, не изсушава нежната зона около окото. И още едно много важно условие, което имах към коректора – не се забелязва, че има такъв, стои естествено.

catrice_alverde

Ще завърша публикацията с малко цвят от Алверде 🙂
Alverde – 10 Dizzy Peach
Ревю на ружа имам тук, така че сега няма да навлизам в излишни подробности. Само ще отбележа, че не е спрял да ми харесва 🙂

Поздрави, Le Soleil

Leave a Reply

