Schwarzkopf Gliss: Ultimate Repair & Million Gloss Crystal Oil

Привет, дами!

Днес ще си “говорим” за два продукта за коса на Schwarzkopf. Единият ползвам с удоволствие и отговаря на моментните нужди на косата ми, а с другият така и не успяхме да се сработим.

schwarzkopf_gliss

Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair – флуид против цъфтящи краища.
Продуктът е предназначен за много увредена коса с цъфтящи краища, обещава 100% намаляване на цъфтенето на косата и е с изключителна формула с 3 пъти по-концентриран течен кератинов комплекс.
Нанася се по краищата на косата, без отмиване.

schwarzkopf_ultimate_repair

Преди да премина към впечатленията ми, трябва да отбележа, че доскоро косата ми не беше в най-добрия си вид. Въпреки или може би заради продължителното ползване на изцяло натурални и професионални продукти, изглеждаше безжизнена, а по краищата имаше цъфтеж, какъвто не съм имала от години.

Никога не съм се залъгвала, че накъсаните крайчета могат да се оправят с нещо по-различно от подстригване. И тъй като бях скъсила дължината на косата си драстично, а тя продължаваше да цъфти, имах нужда от нещо, което да замаскира проблема, да й придаде хубав вид, докато достигне необходимата дължина за да бъде подстригана отново. С точно това ми желание флуидът на Schwarzkopf се справи отлично.

Продуктът е в удобна опаковка с помпичка. На мен са ми нужни 1-2 помпички за да нанеса по дължините. Консистенцията му е кремообразна, а цветът бял. И преди съм споделяла, че трудно определям аромати и с този продукт е така. При първото помирисване не ми хареса, стори ми се странен, при второто сякаш долових някакъв аромат на кафе. А аз обожавам кафе 🙂 В момента не усещам нищо неприятно, не усещам и кафе, а го определям като стандартен сладникав аромат.

Още след първото нанасяне косата ми не спря да цъфти :)))), но накъсаните краища и цъфтежа вече не се забелязваха. Косата изглежда гладка, подредена, разресва се много лесно и има жизненост.

Съдържание:
Aqua; Cyclomethicone; Dimethiconol; Behenoyl PG-TrimoniumChloride; Laureth-4;
Hydroxyethylcellulose; Cocodimonium HydroxypropylHydrolyzed Keratin;
Hydrolyzed Keratin; Panethenol-Hexylene Glycol; Phenoxyethanol; Parfum;
Methylparaben; Citric acid; HexylCinnamal; Linalool; Limonene; Potassium Sorbate;
Coumarin

Вторият продукт е Schwarzkopf Gliss Million Gloss Crystal Oil

Кристално масло за блясък.
Може да се използва като добавка към шампоана за подсилване на блясъка и омекотяване, след измиване, върху влажна коса, както и през деня за подхранване на блясъка.
Нанася се по дължините на косата.

schwarzkopf_million_gloss

Продуктът е в симпатична опаковка с помпичка. Консистенцията е полутечна, а ароматът приятен и сладникав.
За съжаление не е особено подходящ за моята фина и бързоомазняваща се коса. Първият път го нанесох върху току що измитата  си и подсушена коса и ефектът беше все едно съм изсипала голямо количество мазнина върху нея. След това опитах да го добавям към шампоана, отново не останах доволна. Единствения вариант, който открих за себе си, е да слагам по малко от продукта към балсама/маската си. Така не ми омазнява допълнително, но и да си призная не забелязвам очаквания блясък.

Подозирам, че това кристално олио не е за моя тип коса, на гъста и суха вероятно би се отразил добре.

Състав:
Cyclomethicone; Dimethiconol; Prunus Armenica Kernel Oil; Parfum;
Hexyl Cinnamal; Benzyl Salicylate; Limonene; Geraniol; Citronellol; Coumarin

Поздрави, Le Soleil ❤

*Продуктите ми бяха изпратени от PR.
Leave a Reply

