Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil #410 {Review}

Здравейте, дами!

Днешната публикация е за поредното червило, което нося само вкъщи. Есента е сезонът, в който без притеснение можем да си позволим по-тъмни и наситени цветове на устните. Но …. аз така и не мога да се престраша да ги нося, не се харесвам, а може и да не съм свикнала. Не знам как са момичетата и жените около вас, но оглеждайки се около себе си много рядко забелязвам дама със “силно” червило.

IMG_20150903_121806  IMG_20150903_121902

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil в цвят Fab Orange

Опаковката не е стандартна, но е във вече доста познатата форма на по-дебел молив, който в случая няма механизъм, а се подостря. На мен скоро ще ми се наложи да го остря и подозирам, че ще стане голяма цапаница.
Продуктът е изключително пигментиран,само с едно движение постигам плътен и наситен цвят. А самият цвят, както подсказва името, е оранжев, но не точно. При мен е по-скоро червен с, да кажем, оранжев подтон. Нанася се много лесно, плъзва се без проблем върху устните. Финишът му е непрозрачен, полуматов. Огромен плюс са издръжливостта, която при мен е около 5 часа и това, че не изсушава устните, дори без балсам под/върху него. Ароматът на червилото е сладникав, лек и ненатрапчив.

Desktop51

За ниската си цена, червилото е наистина с много добра формула.Гамата от предлаганите цветове е богата и ако не си бях сложила забрана за купуване на продукти за устни, която смятам да спазя :), със сигурност щях да си взема някой по-ежедневен нюанс.

2 thoughts on “Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil #410 {Review}

  1. И мен като теб ме е страх понякога да изляза с този нюанс :))) А между другото остренето на молива изглежда голяма драма, но не е. Подостря се стабилно.

Leave a Reply

