Alverde – 10 Dizzy Peach {Review}

IMG_20150719_170510 Привет, дами!

Не съм си изоставила блога, но след дъъълго отлагане, най-накрая се захванах със завършването на магистратурата си. През идните два месеца работата ми пред компютъра ще бъде свързана най-вече с писането на дипломната ми работа. Вероятно постовете няма да бъдат много, през това време, но както винаги съм твърдяла – човек трябва да умее да подрежда приоритетите си 🙂

IMG_20150719_170556

И сега да преминем на бюти темата, която днес е посветена на един руж. За първи път ми се случва напълно да си паснем с руж. Доскоро слагах много рядко, защото все не се одобрявах, а сега, въпреки че гримът ми е сведен до минимум Alverde – Dizzy Peach е със задължително присъствие. Ружчето беше от някаква, може би лятна, лимитирана колекция на марката. Опаковката е пластмасова с прозрачно капаче. Въпреки че името подсказва прасковен цвят, при мен стои по-скоро розово. Продуктът не е със силна пигментация, което много ми харесва. Не се възприемам със силно пигментирани ружове, а с този успявам да постигна естествен ефект на скулите си. Продуктът има частички, които стоят като фин, озаряващ воал, няма брокати или едри частици. Няма и аромат, което за мен е още един плюс. Нанася се равномерно и не стои на петна. При мен трайността му е добра, след около 5-6 часа весе още се забелязва на кожата. Предвид икономичността му и количеството от 13гр. ще си имам за още доста време. Ако се сещате за някой ваш любим, ненатрапчив и придаващ естествен вид, руж ще се радвам да го споделите!

IMG_20150719_170622

IMG_20150719_170827

След толкова нередовно писане в блога май съм забравила, как се пишат ревюта, но това се сещам за сега :))))

2 thoughts on “Alverde – 10 Dizzy Peach {Review}

  1. Много го гледах,но така и не го взех,защото от три месеца ползвам само един руж и даже си взех втори резерва 🙂
    Но ми харесва. Прекрасно ревю ❤

Leave a Reply

