Полезно: Detox Water

Desktop38
Днешната публикация избрах да бъде в категория “Полезно”. Detox Water или на български Детокс вода е напитка, която обичам да пия отдавна, особено през топлите месеци, но съвсем скоро разбрах, че освен приятна е и детоксикираща 🙂


Вариантите на тази вода са много, можете сами да решите, какво да сложите или да се обърнете към гугъл за подсказка. Аз ще ви покажа, каква вода си направих днес, която е и една от любимите ми.
Няма да ви напомням, колко важно е да пием вода, сигурна съм, че няма човек, който да не го знае и се надявам да приемате необходимото дневно количество. Детокс водата освен, че помага на тялото да се освободи от токсините и да пречисти чревния тракт е и подходяща за тези от вас, които искат да свалят няколко излишни килограма.

Ето и какво сложих аз в днешната си напитка, която се получи изключително приятна и освежаваща:

IMG_20150606_133627

Лимонът помага за прочистване на храносмилателната система. Освен, като резенчета във водата може да се сложи и сокът на прясно изцеден лимон.
Ябълката е естествен източник на витамини и минерали. За част от нейните полезности можете да погледнете ТУК.
Ментата улеснява храносмилането, подобрява действието на жлъчния сок, има освежаващ и охлаждащ ефект. Обожавам мента и с голяма любов си я отглеждам в двора.

Не ползвам точни дози, всичко е на око и според личните предпочитания.
Утре мисля да заменя ябълката с джинджифил 🙂

Ще се радвам да споделите любимата си лятна напитки.

Поздрави,
Le Soleil

2 thoughts on “Полезно: Detox Water

  1. Аз пия само вода с лимон, но с удоволствие ще пробвам да сложа и малко ябълка. И на мен ми е любима напитка и така пия много повече вода, отколкото ако е чиста. 🙂

Leave a Reply

