May 2015 Favorites

Привет, дами!

Оказа се, че почти година не съм правила публикация с месечни любимци?! Колко бързо лети времето!
Днес, след дълга разходка, сред много-много-много деца, в чиято компания моето беше изключително доволно, аз не толкова, реших за разтоварване да направя една “ментова” публикация с грим и маникюр, ами разбира се, че снимките на грима не се получиха :)))
Решена да започна месеца с пост, та дано ми върви така през следващите 30 дни, направих фотосесия на любимците си от изминалия месец. Сега остава да ви “кажа” и по няколко думи за тях 🙂

may_f

 

Bioderma Sensibio Toleramce +
Кремът е насочен към чувствителната, нетолерантна кожа. Моята не е такава, но липсата му на аромат е голям плюс за алергичния ми нос, през този сезон. Кремчето е с приятна и много лека текстура изключително подходяща за топлите месеци. Аз го ползвам сутрин, като върху него нанасям ВВ с фактор, слънцето вече е доста силно и не трябва да забравяме слънцезащитата.
Две помпички от продукта са ми достатъчни за лицето и шията. Хидратира добре, без да е тежък, нанася се лесно и попива бързо.

Catrice light-reflecting concealer
Рядко ползвам ФДТ и ако го правя, то той е с леко покритие. Понякога обаче ми се иска да прикрия следите от умора, които се отразяват най-вече на погледа. За целта се сдобих с въпросния коректор и останах доволна. Предлага се в три нюанса, покритието му е леко. Не забелязвам кожата ми в околоочната зона да се изсушава, а също така не се събира във финните линии. Не мога да кажа дали би се справил с тъмни кръгове, защото нямам такива, но след него погледът ми е освежен.

Catrice lip smoother 030 Cake Pop
Много приятен продукт, придава естествен, свеж вид на устните ми. Освен, че не ги изсушава усещам хидратиращо действие. За хора, като мен, които рядко посягат към по-забележими цветове червило е чудесен избор за ежедневието.

may_fav

L’oreal true match super blendable powder
Любимата ми пудра! Ползвам я от дълго време и нито веднъж не ме е разочаровала. Харесвам покритието й, текстурата, естествения й завършек. Матира и в същото време не стои брашняно на лицето, което е изключително важно за мен, не харесвам силно матирано лицето си. През изминалия месец често, да не казвам всеки ден, посягах към нея.

Catrice Absolute Rose – eyeshadow palette
За палитрата съм писала ТУК , затова няма да се повтарям.
С две думи бих я определила, като чудесна, бюджетна палитра за ежедневен, ненатрапчив грим.

Balea Med Deo roll-on balsam
От години ползвам изцяло стикове, този рол-он го взех заради надписа “Без алуминий”. Има свеж и много лек, ненатрапчив аромат. Не оставя следи, изсъхва бързо и поне при мен изпълнява задачата си.

Поздрави,
Le Soleil

6 thoughts on “May 2015 Favorites

  1. Какво е покритието на пудрата? Аз харесвам фон-дьо-тена и ружа от серията, не знам защо не съм пробвала пудрата все още 🙂

  2. Ах, тази палитра! Много е симпатична и все (едва) удържам да я не купя. Като я пробвах, напълно осъзнах, че имам подобни неща в други палитри и нищо не грабна кой знае колко, но имам една Brights в същия формат и въпреки не и тя не беше WOW, с времето установих, че супер много си я ползвам. Много са “носими” всички палитри на Catrice 🙂

    1. Права си, не е Уау палитрата, но пък изключително носима. Защо ли не съм я виждала тази Brights палитра?! Харесва ми по снимки от нета и със сигурност ще я патърся при следващо ходене в Лили.

Leave a Reply

