Нови придобивки …

Здравейте, дами!

Рядко правя публикации с нови придобивки, днешната е за няколко неща които си взех през изминалата седмица. Старая се да не прекалявам с покупките и да взимам неща, които наистина ще ползвам и от които имам нужда. Въпреки, че колко ли има нужда човек от 25-то червило, при положение, че рядко ползва и наличните :)))

IMG_20150518_170734

 

Balea Prof. балсам за коса, плътност и разкош 200мл./2,95лв.
Ползвах балсама веднъж и не мога да споделя впечатления, но очакванията ми не са големи. През последните месеци изцяло заложих на балсамите на Алверде, които са без силикони и не съм особено доволна от резултата. Косата ми започна да се заплита и стана доста суха в краищата. Не съм чела състава на този на Balea, но когато се прибрах вкъщи забелязах, че на тубичката е обявено, че и той балсам е без силикони. Ще разгледам обстойно съставките защото го усещам доста богат и силиконов.

Бочко слънцезащитно мляко SPF 50 150мл./11,50
Всяка година дълго се чудя, каква слънцезащита да ползвам за себе си и детето и често посягам към продуктите на Бочко, които в момента са с доста симпатична, обновена опаковка. Тъй като съм доволна от продуктите на фирмата и този път заложих на тях, поне за началото на сезона.

IMG_20150518_170829

Alverde комплект масла за тяло 7,49лв.
Комплектът е по случай 25 години alverde и съдържа 3 бр. масла.
* хибискус и масло от ший
* нар и какаово масло
* алое вера и масло от костилка от манго
Маслата си стоят още неизползвани, но четох доста добри отзиви за тях в нета, нямаше как да ги пропусна, когато попаднаха пред погледа ми.

Alverde rouge 10 Dizzy Peach 13гр./8,99лв.
Ружът изглежда доста добре в опаковката. При проба на ръка ми се струва ненатрапчив и за хора с тен, с какъвто вече успях да се сдобия, вероятно ще може да се ползва и като хайлайт.
Не съм запозната с лимитираните колекции на Алверде, срам за бюти блогър, но ружчето мисля, че е от такава. Имаше и други нови продукти, които не успях да разгледам, ще поправя тази грешка. Стори ми се, че видях ментова сянка, каквато крайно време е да придобия сред колекцията си сенки 🙂

Двата лака, които купих импулсивно, са в розовата гама. По-светлият ми се стори много хубаво пепелно-розово в шишенцето. Пробвах го на един нокът, за съжаление се нанася ужасно. Ще му дам шанс, но ми се струва, че отива в графа неуспешни покупки. И вероятно ще е първият ми и последен продукт на Umbrelld. Лакът на Farmasi може би ще ви покажа в отделна публикация, цветът ми допада, добре се нанася, сега остава да видя дали ще съм доволна и от трайността.
И двете лакчета бяха на цена около 1,50лв.

Desktop34

 

Следва още един продукт, за който съм чела добри отзиви и от който останах доволна.
Catrice lip smoother 030 Cake Pop
Нанася се лесно, стои много естествено на устните, почти не се забелязва цвят. След него усещам устните си много меки.
Моливчето на Catrice – Contains Carmine на снимката излезе доста тъмно, както и lip smoother-а, при мен моливът стои много естествено, а цветът е телесен.

Desktop35

Поздрави, Le Soleil ❤

 

10 thoughts on “Нови придобивки …

  1. Криси честити покупки! Ружът на Алверде го искам и аз,изглежда много добре.
    Що се отнася до балсамите за коса,аз също не съм доволна от Алверде и въпреки,че косата ми е изчистена от силикони,не я боядисвам и е много хидратирана и при мен изсушиха допълнително краищата и аз не съм доволна. Тази балея ще я разгледам от към състав обстойно като си дойда 🙂

    1. Мерси 🙂
      Явно ще приключвам с балсамите на Алверде, този на балеа го усещам добре на косата си, но пък те не се славят с особено чист състав.

  2. Ружът на Алверде наистина е лимитка, имаше и един по-коралов от тази серия. Пробвах ги вчера и двата и доста се поколебах – хем ружовете са ми страст, хем нямам нужда от още 🙂

    1. Проявила си здрав разум :)))
      Хубав е ружът, другият ми се стори доста силен цвят в опаковката.

    1. Аромата на маслата аз го усещам приятен, много лек и ненатрапчив.
      Сутринта ползвах едното и много ми хареса 🙂

Leave a Reply

