Alverde Zell Aktiv Nachtpflege Blauer Hibiskus {Review}

Здравейте!

Днешното ревю е за нощния крем от една сравнително нова серия продукти на Алверде. Продуктите са с екстракт от син хибискус и са на пазара от края на миналата година.

333

Alverde Zell Aktiv Nachtpflege Blauer Hibiskus
Клетъчно активен нощен крем с хибискус: придава младежки вид на кожата и забавя образуването на бръчки, подходящ за 30+ години. Ефективната му формула сподпомага регенерацията на кожата на лицето, стимулира жизнените й функции, подобрява еластичността и вида й.

Искаше ми се да напиша цялото описание на крема, но немският определена не е моят език. От това, което успях да си преведа, останах с впечатлението, че кремчето трябва да е много, много хубаво или поне така обещават от Alverde :)))

111

Ето ги и моите впечатления:
Продуктът е в симпатична, пластмасова, издължена бутилка с удобна, поне за мен, помпичка. Тектурата му е кремообразна, гъста и доста богата. Има не особено слаб аромат, който аз сравнявам с мириса на козуначено тесто :)))
Използвам крема около 4 месеца, нанасям го вечер, след като съм почистила лицето си. Една помпичка ми е достатъчна за лицето и шията. Не мога да преценя, какво количество съм употребила за това време, защото опаковката е непрозрачна.
Кремчето е доста богато и ми се струва, че е по-подходящо за суха кожа или за ползване през по-студените месеци. Аз ще си го ползвам и лятото защото обичам нощните ми кремове да се “тежки” и по-мазни. Харесва ми състоянието на кожата на лицето ми сутрин, след като съм нанесла от крема. Чувствам я хидратирана, подхранена и свежа, а все пак това са трите основни неща, които търся от крема си за лице. Не мога да кажа дали забавя образуването на бръчки, но не вярвам особено на такива обещания 🙂
Определено съм доволна от крема и когато изразходя част от запасите си бяла козметика със сигурност ще се сдобия и с другите продукти от серията.

Състав:
Aqua, Glycerin, Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Olea Europaea Fruit Oil*, Persea Gratissima Oil*, Sesamum Indicum Seed Oil*, Distarch Phosphate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Cetearyl Alcohol,Alcohol*, Butyrospermum Parkii Butter*, Acacia Decurrens/Jojoba/Sunflower Seed Cera/Polyglyceryl-3 Esters, Hydrogenated Coco-Glycerides, Arachidyl Alcohol, Vigna Aconitifolia Seed Extract, Hibiscus Syriacus Callus Extract, Lavandula Angustifolia Oil*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Sodium Levulinate, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Maltodextrin, Galactoarabinan, Behenyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Arachidyl Glucoside, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Levulinic Acid, p-Anisic Acid, Phytic Acid, Sodium Hydroxide, Linalool**, Geraniol**, Parfum**

Поздрави, Le Soleil ❤

6 thoughts on “Alverde Zell Aktiv Nachtpflege Blauer Hibiskus {Review}

  1. Много пъти го заглеждам това кремче и ми се иска да го пробвам, но се съмнявам на моята мазна кожа да се отрази добре.

    1. Моята е суха, от известно време, и въпреки това го усещам тежък. Сигурно няма да ти хареса, особено сега на топлото време.

  2. Ползвам крема от месец горе-долу и много го харесвам! 🙂 Моята кожа и тя е суха от няколко месеца та в момента ми идва идеален 🙂 Сутрин кожата ми е толкова кадифено мека 🙂 Скоро ще пиша и аз за кремчето, но май единственото, което бих добавила е, че усещам щипка канела в аромата :)))))

      1. Не го казах като упрек 🙂 Ароматите са строго индивидуални и винаги съм го твърдяла 🙂 На някой може да му мирише на гранясало, знаеш ли 😀

  3. Знам, че не е с упрек, а мен наистина май не ме бива с описанието на аромати 🙂
    Чак сега виждам коментара.

Leave a Reply

