Полезно: Smoothie

Здравейте, момичета!

Тази сутрин реших да направя няколко снимки и да споделя с вас любимата си закуска.
Вече съм споделяла, че се стремя да се храня максимално здравословно, а смутитата, които си забърквам, почти всяка сутрин, със сигурност попадат в графа “Полезно”.

IMG_20150425_080332

Съставките на днешното са:
Smoothie

Ядковото мляко го предпочитам от бадеми, прави се изключително бързо. Скоро ще споделя, какво правя и с остатъка от бадемите.
Нектарините съм ги сушила в дехидратор и стават невероятно вкусни и ароматни. Оставям някаква влага в тях, защото така ми харесват повече, но ги съхранявам във фризер.
Джинджифила почти винаги присъства в смутитата ми, вкусът му не ми е от най-любимите, но пък е изключително полезен.
Любимата ми мента се показа в отреденото й място в двора. Тази година за първи път късам от нея, съжалявам, че есента не си съхраних под някаква форма.

IMG_20150425_075727

Всичките тези съставки или каквито си решим/имаме слагаме в блендера и след по-малко от минута имаме вкусна, полезна и засищаща закуска.
Ако нямате блендер можете да ползвате и пасатор.

IMG_20150425_075924

Поздрави, Le Soleil

4 thoughts on “Полезно: Smoothie

Leave a Reply

