Catrice Absolute Rose – eyeshadow palette {Review}

Здравейте!

Сенките за очи са ми слабост, признавам си. След като се разделих с няколко палитри освободих място за нови попълнения, но се старая да купувам само сенки, които наистина зная, че ще ползвам.
Една от последните ми козметични покупки е палитрата Absolute Rose на Catrice.

1

 

Опаковка
Правоъгълна, пластмасова кутийка с прозрачно капаче, през което се виждат цветовете на сенките. В кутийката има и четка + апликатор, които по мое мнение са абсолютно неизползваеми.

2

Цветове
В палитрата има 6 цвята сенки, които, както подсказва името й са в розовата гама.Малко ми е трудно да описвам цветовете, но така ги виждам аз:
– шампанско с розов подтон
– перлено светло розово
– розово със сив подтон и металически финиш
– сиво – розово със сребърни блясъчета
– матов тоуп
– тъмно лилаво или може би бордо със розови блясъчета, което изглежда много добре в кутийката, но при нанасяне блесукалките изчезват.

17

Пигментация и трайност
Сенките не са от най-пигментираните, с които съм работила, но нанесени върху база изглеждат достатъчно добре. Трайността им при мен е добра. Издържат през целия ден без да се събират, като в края на деня са леко избледнели. Трябва да отбележа, че винаги ползвам основа.

Текстура
Текстурата е много приятна, мазна. Нанасят се лесно, аз ги нося предимно самостоятелно на подвижния  клепача, като ползвам матовия цвят за преливане. При него забелязвам по-сериозно разпрашване.

Цена: около 10лв.
Количество: 6g.

Общото ми впечатление:
въпреки някои от минусите си тази паитра се превърна в най-често използваната, откакто съм я купила. Идеална е за ежедневен, лек грим, какъвто аз нося в ежедневието си. Работи се лесно с нея, цветовете са приятни, ненатрапчиви.

Поздрави,
Le Soleil

One thought on “Catrice Absolute Rose – eyeshadow palette {Review}

Leave a Reply

