Шампоан и балсам от Alverde

IMG_20150122_162859

Здравейте, момичета!

В последно време ми се иска да изпробвам нови и нови продукти за коса, шкафът в банята прелива от шампоани, балсами, маски, но аз не спирам да купувам още и още. Както вече споделих, от няколко месеца, преминах към професионална козметика за коса. Ефектът не е Уау, но определено забелязвам разлика и то положителна. Продуктите, за които е днешната публикация са от дрогерийна марка, но ме изненадаха изключително приятно. Със сигурност ще продължа да изпробвам продуктите за коса на Алверде. На първо място защото тези, които вече съм имала ми се отразиха/отразяват добри и на второ марката е известна с натуралните си продукти, каквито се стремя да ползвам.

IMG_20150122_162934

 

Alverde шампоан за обем, за нормална и тънка коса с екстракт от маслини и къна.
Не съдържа синтетични аромати , консерванти, оцветители, животински деривати и силикони. С активни съставки от растителен произход. Суровини от екологично чисти райони. Дерматологично тестван.
Опаковка
Стандартна пластмасова тубичка с удобно капаче, което се затваря достатъчно добре и няма опасност от разсипване на продукта.
Текстура
И тук е стандартна, гелообразна, прозрачна.
Аромат
Не усещам мириса на маслини или къна, а свеж лимонов аромат.
Количество: 200мл.
Цена: за съжаление не си я спомням, но мисля, че беше около 4-5лв.
Състав:
IMG_20150122_163033

 

 

 

 

 

 

 

 

Общото ми впечатление:
Един доста добър продукт за моята коса. Описвала съм я в този пост, няма да се повтарям.
Шампоанът е за обем, въпреки това аз нямах някакви очаквания, колкото и продукта за обем да съм ползвала, винаги съм оставала разочарована. В конкретния случай няма някакъв забележим обем, но със сигурност косата ми е малко по-повдигната от корена, отколкото с повечето шампоани. Не утежнява косъма, дори напротив. След него косата ми изглежда добре, с хубав блясък, подредена.
Не прави обилна пяна, но и не премива косата, а това е едно от основните неща, които аз търся в един шампоан. Има приятен аромат. Другият сериозен плюс, за мен е, че косата ми не се омазнява по-бързо от обикновено. Мия косата си всеки ден или през ден, в зависимост от продуктите, които съм ползвала. С този шампоан не ми се е случвало да я мия в два поредни дни просто защото няма нужда. Определено бих повторила покупката, но преди това искам да опитам още от шампоаните на марката. Ще отбележа и липсата на sodium laureth sulfate, който е заменен със sodium coco sulfate.

IMG_20150122_162943

 

Alverde балсам за коса с арган и бадем.
За суха и накъсана коса, подходящ и за къдрава коса. С арганово и бадемово масло. Не съдържа синтетични аромати, консерванти, оцветители, силикони, суровини на базата на минерално масло. Дерматологично тестван продукт.

Опаковка
Отново стандартна, както при шампоана
Текстура
Доста гъста, трудно излизаща от опаковката, но не и “богата” може би заради липсата на силикони.
Аромат
Аз го определям, като кокосов.
Количество: 200мл.
Цена: ами и нея не помня, но около 4лв.
Състав:
IMG_20150122_163010

 

 

 

 

 

 

 

 

Общото ми впечатление:
балсами и маски ползвам само в краищана на косата иначе рискувам да изляза с мазна коса от банята 🙂
Както вече споменах балсамът е много, много гъст, но не и “богат” или поне такова е моето усещане. Когато го ползвам сякаш попива в косъма, не създава филм. Въпреки това косата се разресва лесно и не стои сухо, вероятно заради маслата в състава. Чудя се какво още да напиша за него и не се сещам, с две думи най-обикновен балсам.
Продуктът не е лош, но при изобилието на пазара не вярвам да го купя повторно. Със сигурност обаче ще продължа с експериментите с балсамите на Алверде, не само с шампоаните.

Поздрави,
Le Soleil

10 thoughts on “Шампоан и балсам от Alverde

  1. И аз си взех сега шампоан и балсам на Alverde. Шампоанът е успокояващ, а балсамът е с алое вера и хибискус за суха коса, но още не съм ги пробвала. Много се чудих за този шампоан и ще взема и него до пробвам. Иначе бих ти препоръчала да започнеш да миеш косата си по-рядко, поне през 2 дни. Аз моята я мия 2 пъти в седмицата и не се омазнява въобще от миене до миене, въпреки че е мазна. И откакто минах само на натурални и био шампоани въобще не ми се омазнява повече косата, въпреки че точно от това се притеснявах. 🙂

    1. Няма как да започна да си мия по-рядко косата, но много се надявам натуралните и био шампоани да ми повлияят добре. От доста хора вече чувам, че действат чудесно на бързоомазняващи се коси.

  2. Чудесно ревю! Имам шампоана с маслина и къна, но за съжаление не сработи с моята коса.. :/ Точно от него може би ми се омазнява много по-бързо. А толкова исках да се харесаме.. Може би ще пробвам някой от другите на марката. 🙂

    1. Много жалко, че не сте се сработили, но всичко е толкова индивидуално. Не се отказвай от марката със сигурност ще намериш “твоя” продукт 🙂

  3. И двата продукта звучат добре. Бих пробвала маската 🙂 Аз в момента имам една на Алверде с авокадо и масло от ший..Страхотна е,отразява се много добре на косата ми , но не е много икономична 🙂

    1. Може би имаш предвид балсама 🙂 Не е лош и също е с масла, и също не е особено икономичен :)))

  4. Страхотно! Много се радвам, че попаднах на този пост, защото ми трябва нов шампоан (точно такъв според описанието ти), а напоследък нямам никакво време да губя из магазините, така че ме улесни страшно много!

Leave a Reply

