Max Factor Color Elixir Lipstick – Pink Brandy

Привет, дами!

Цветовете, които нося не избирам според сезона, а според моментното си настроение и желание. Това е и причината в средата на зимата да си купя коралово червило,което да нося с удоволствие въпреки минусовите температури и снега навън.

IMG_20150115_125914

 

Max Factor Color Elixir Lipstick – Pink Brandy 825

Нека видим, какво обещават производителите:
Червило за устни подхранващо и подмладяващо от първото нанасяне. Притежава Silk Therapy комплекс с копринени протеини за брилянтен цвят. Съдържа антиоксиданти (витамин Е). Дерматологично тестван продукт.

Опаковка
Лека, правоъгълна гилза в златист цвят с изписано име и лого на фирмата. В края на гилзата се вижда и цветът на самия продукт, което отчитам, като предимство. На мен лично опаковката ми допада.

Цвят
Името подсказва, че трябва да е розов, но аз го определям, като коралов или прасковен, но в никакъв случай розов.

IMG_20150115_130243

Пигментация
Средна с възможност за напластяване.

Аромат
Аз го определям, като сладък, ванилов. Не ми допада особено именно заради ванилията, на която не съм привърженик.

Трайност
Това е един от огромните плюсове на продукта. При мен, след ядене и пиене, червилото издържа около 5 часа, като след това оставя приятно и равномерно оцветяване на устните.

IMG_20150115_163712

IMG_20150115_130225

Текстура
Кремообразна.

Цена
Около 12лв.

Количество
4гр.

Общото ми впечатление:
определено много добро. Червилото въпреки летния си цвят се оказа много подходящо за студените месеци, хидратира идеално устните и въпреки, че не се води дълготрайно при мен издържа повече от всичките червила, които притежавам. Без дори да съм го очаквала от червило устните ми наистина са предпазени с него. Нанася се лесно, като с напластяване постигам пълно покритие, не подчертава недостатъците. Купих го само по името и показващия се цвят от дъното на опаковката, дори не погледнах тестера, но останах много приятно изненадана.

Поздрави,
Le Soleil

8 thoughts on “Max Factor Color Elixir Lipstick – Pink Brandy

  1. Don’t wait for the perfect moment… Take the moment and make it perfect. или с други думи според мен си е супер цвят за безцветния сезон. 🙂

Leave a Reply

