Неделя – любимият ми ден

Привет, привет!

IMG_20150111_085027

Със сигурност съм споменавала, че обичам неделните дни. Усещам ги някак спокойни, отпускащи.
Както обикновено и днес денят ми започна от рано, в компанията на ароматно кафе и една прекрасна книга. Неделите, а и съботите се старая да отделям на семейството и дома.

Да се върна на прекрасната книга, Изворът на Айн Ранд, от нея ми остават съвсем малко страници, а така не ми се иска да свършва. Вече съм си набелязала и следващата нейна книга, с която надявам се, утре ще се прибера от работа 🙂
Ревю не мисля да й правя, вярвам, че всеки сам трябва да си създаде впечатления, да си направи изводите от прочетените книги. Единственото, което ще напиша е, че аз лично я препоръчвам на 100%.

IMG_20150111_112434

Сутринта премина в четене и дълго пиене на кафе.
Навън обаче се показа слънцето, което беше достатъчен повод да излезем от къщи и да си направим една дълга разходка сред много сняг и природа.
Уморена от дългата разходк, последното нещо, което ми се прави е да застана пред печката и да сготвя. Реших да разгледам менюто на foodpanda ,които любезно ми предложиха да се запозная с кухнята им 🙂
Успях наистина да извлека максимума от тази неделя, а тя още не е свършила. Нищо повече не бих могла да искам в любимия си ден :))) разходка, хубава книга, вкусна храна и всичко това споделено със семейството!

P1080626

 

Поздрави,
Le Soleil

2 thoughts on “Неделя – любимият ми ден

  1. И моят любим ден е неделя хах ;д И аз днес се отдадох на четене на книжка и дълга разходка 🙂 Макар че при теб има много повече сняг,отколкото при мен.

    1. И ти си имала хубав ден 🙂
      Снегът вече ми се иска да се стопи, колкото и да го обичам и температурите трайно да се повишат :)))

Leave a Reply

