Favorite – Mono Eyeshadows

IMG_20150109_142444

 

Здравейте, дами!

В днешната публикация искам да ви покажа любимите си единични сенки за очи. В ежедневието се гримирам леко, малко пудра, червило и най-често само един, ненатрапчив, цвят на очите. Обичам единичните сенки, избирам нюанс, който ми допада и ще нося с удоволствие. В палитрите, често се случва, някои от цветовете  да си стоят неизползвани.
Любимците ми за изминалата година, които вероятно ще си останат такива и в настоящата, са няколко, в издирване съм на още такива 🙂 Обичам да си купувам сенки за очи!
Започвам с матовата серия на Ctrice, засега този цвят е единственият в колекцията ми, но със сигурност ще я обогатя с още цветове.

IMG_20150109_144500

Catrice Velvet Matt 050 Welcome To Greysland! – страхотен сив цвят, сянката е матова,но финишът по-скоро е сатенен. Нанасят се лесно, пигментацията е добра и не се разпрашват. Ненатрапчив цвят, който стои много-много добре на моите светли очи 🙂

Maybelline Color Tattoo 40 Permanent Taupe – не веднъж съм писала, колко харесвам това бурканче. Цветът е тоуп /нещо между сиво и кафяво/, нанася се изключително лесно, аз го правя с пръсти и издържа дълги часове върху клепача без никакво избледняване или събиране в гънката на окото.

IMG_20150109_144528

Flormar №14 – доста известен цвят на марката, който аз не мога да определя, какъв точно е :))) нещо между бежово – златно – шампански?! Текстурата не отстъпва по нищо на високия клас сенки за очи, а и качеството като цяло. Както и предните две, тази сянка е светла, ненатрапчива, но стои достатъчно ефектно на окото.

IMG_20150109_144550

Mary Kay Navy Blue – единственият тъмен цвят сред любимците. Използвам това матово синьо вместо очна линия. Дълготрайно със страхотна пигментация и никакво разпрашване.

Catrice Intensive Eye 100 Glamourose – цветът в кутийката е шампанско с венички в бордо. На окото стои като фин воал. Озарява погледа без да е натрапчиво, чудесни са и за вътрешния ъгъл, както и за под веждата.

IMG_20150109_142503

Това бяха любимите ми единични сенки, ще се радвам да споделите, кои са вашите любимци при ежедневния грим!

Поздрави,
Le Soleil

4 thoughts on “Favorite – Mono Eyeshadows

  1. Аз също съм фен на Maybelline Color Tattoo от единичните.Също матовата сянка от новите на Лореал ми стана тотален фаворит.Иначе синята сянка Mary Kay изглежда страхотно ❤

Leave a Reply

