Today’s collage #7

Здравейте!

Колкото и да не обичам студеното време, на снега се радвам като малко дете. Особено когато е завалял през нощта и рано-рано сутринта е все още пухкав и чистичък, без следи от стъпки. Както обикновено съм ранобудна, но днес побързах да изляза и да си направя една ранна разходка за да се полюбувам на снежнобялата гледка 🙂 Настроението ми е приповдигнато, а усмивката сигурно цял ден няма да слезе от лицето ми.
Вече съм у дома в компанията на чаша ароматно кафе и любими зимни песнички.
Надявам се и вашият ден да е хубав!

Desktop29

 

 

Лакът е p2 Sand Style polish #302, негово ревю имам тук. В момента съм го нанесла на един пласт и ефектът ми хареса. Стои по-нежно и лилавият подтон, който притежава, се забелязва повече.

IMG_20141227_115734Поздрави
Le Soleil

 

6 thoughts on “Today’s collage #7

  1. Еха, при вас има доста сняг 🙂 При нас още няма.Аутфитът е много приятен, а лакчето е чудесно 🙂
    Весели празници ❤

  2. Страхотно е . При мен все още няма сняг,но се надявам скоро да има,защото и моята реакция е като твоята. А лакът е просто мечта..нанесен на един пласт и има толкова прекрасен ефект.. Много ме е яд,че в българския ДМ няма P2 :((

  3. Дано скоро и при вас завали 🙂
    И аз съжалявам, че си нямаме р2 при нас, наистина имат много хубави продукти.

Leave a Reply

