Alverde 3 в 1 измиваща пяна

 

alverde_1

Здравейте!

Интересът ми към здравословното хранене и стремежът ми към него все повече ме карат да се замисля, каква точно козметика ползвам. И така, след чудесния пример на Галка от mymakeup2013,  започвам да правя малки стъпки към натурална/безвредна, доколкото е възможно, козметика. Като за начало искам да подменя бялата си козметика и тази за коса. За декоративната не общавам нищо, поне за сега.
Продуктът, за който ще пиша днес, ме остави приятно изненадана, както с ефекта си, така и със състава си. Въпреки, че е на Алверде, марка която прокламира, че е натурална, аз като един вечно съмняващ се човек направих пълен разбор на състава на въпросната пяна.
Какво научих за всяка една от съставките ще можете да прочетете накратко в края на публикацият.

Да започнем с описанието на продукта и обещанията на производителя.
Alverde 3 в 1 измиваща пяна с лайм и ябълка е насочен към дамите с нормална и смесена кожа. Не съдържа синтетични аромати, оцветители, консерванти и вещества на базата на минерални масла. Почиства основно и обещава отстраняване дори на водоустойчив грим.

alverde_2

Трябва да отбележа, че аз не почиствам грима си с него, ползвам го под душа, като преди това съм премахнала грима с нещо друго. Тази пяна, при мен, се явява последната стъпка за чиста кожа.
Продуктът излиза под формата на бяла пяна, една – две помпички са ми абсолютно достатъчни за лицето и шията. Ароматът е цитрусов, на мен ми допада. След почистване с пяната усещам лицето си чисто и освежено и дори сега, в по-студените месеци, когато кожата ми е нормална към суха, не усещам да изсушава допълнително или да ми причинява някакъв дискомфорт, както повечето почистващи средства от този вид.

alverde_3

Със сигурност бих си купила повторно пяната, особено предвид добрия й, за моите разбирания, състав.
Ето го и него с бонус кратко пояснение към някои от съставките:)

Ingredients:
Aqua
Alcohol / ingredient from certified organic agricukture/
Coco-Glucoside – работи за образуването на пяна, почиства кожата, помага на водата да се смеси с нечистотиите, така че да могат да се отмият. Тази съставка е съвместима с всички типове кожа, използва се дори в бебешката козметика.
Sodium Coco-Sulfate – тази съставка ме зарадва много, тъй като се оказа доста различна от  SLS, въпреки че също е сулфат. Sodium Coco-Sulfate се получава от кокосовото масло, той е мек, не дразни кожата, не е токсичен или вреден за околната среда.
Glycerin 
Malus Domestica Fruit Water – плодова вода от ябълка
Glyceryl Oleate – използва се като емулгатор /смесва масла и вода/, а също така има успокояващо действие.
Citrus Aurantifolia Fruit Extract – плодов екстракт от лимон
Citric Acid – лимонена киселина, която е естествен консервант
Tocopherol – витамин Е
Hydrogenated Palm Glycerides Citrate – използва се за да се получи консистенцията на продукта
Parfum from natural essential oils
Limonene – извлича се от кората на лимона, има релаксиращ ефект
Citral – цитрусово ароматно съединение
Linalool – играе ролята на ароматизатор

Държа да отбележа, че всичко написано в публикацията е лично мнение и тълкувание.

Поздрави,
Le Soleil

 

2 thoughts on “Alverde 3 в 1 измиваща пяна

  1. Ползвам от няколко дни и за моменра съм мнохо доволна от нея. Супер, че си направила и разяснение коя съставка каква е и какво прави 🙂 Страхотна ревю 🙂

Leave a Reply

