Лично и различно ………

Здравейте, момичета!

Днес няма да пиша за козметика. Започвам този пост, но не съм сигурна, че ще го публикувам.
Рядко споделям лични неща в интернет пространството, та дори и в моя си блог.
И сега няма да успея да се разкрия напълно, нещо все ме спира 🙂

Блогът ми липсва, но също така и вдъхновението изчезна. Вдъхновението за всякакви бюти писаници. Нямам порив за покупка на шарени бурканчета и гилзи. Със сигурност ще се появи отново. Просто в последните месеци рязко и съвсем неочаквано, необмисляно се отдръпнах от компютъра. Никога преди не съм слушала толкова музика, отново започнах да чета, много да чета. Готвя и чета, докато слушам музика, пътувам към работа и чета, а слушалките са на ушите ми. Не гледам телевизия от няколко години, не ми липсва, почти и интернет не ползвам….вече, а имаше период, в който ставах и лягах с компютъра пред себе си. Сега остава и да огранича напълно общуването си с хора, с които то не ми носи удоволствие, а предполагам и на тях също :))))

Чудя се защо ви занимавам със себе си :)))

Почти не ми остава време за сън, но аз и никога не съм обичала да спя, когато мога да правя толкова много неща. Отново започнах да пиша …… стихове, някога, ако се престраша, може би, ще публикувам и тях.

Та, както вече споменах блогът ми липсва, по някакъв начин, това е и причината да не го изтрия. Вероятно няма да го променя и бюти темите да останат на заден план за сметка на личните размисли и страсти. Причината е цензурата, която сама си налагам, постоянно. Може би някой ден ще споделя и причината за това, а може би ще спре да ми пука и ще избутам тази причина в най-далечния ъгъл, докато съвсем не изчезне.

Сега ви желая приказен старт на новата седмица! Усмихвайте се и не забравяйте да се радвате на малките неща, защото вярвам, че точно те са това, което може да ни направи щастливи!

Натискам “Публикувай” със затворени очи и ако не сте се отказали да четете по-нагоре се извинявам за разхвърляната, безсмислена публикация 🙂

Поздрави,
Кристина

19 thoughts on “Лично и различно ………

  1. За каквото и да пишеш ми е интересно да чета 🙂 Явно е че в момента друго ти носи удоволсвие и без да се замисляш се отдай на него! Усмихвай се и се отдай на любимите хора и много любов,а ние сме тук и те чакаме когато си готова отново за блога ❤

  2. Mисля си, че човек трябва да прави това, което му доставя най-голямо удоволствие, без да се замисля за последиците. Защото живеем един път 🙂 Ужасно ще се радвам да чета твои постове, които не са свързани с козметиката – като книги, готварство и прочее 🙂 И Галка много добре го е казала – ние ще сме тук :)))

  3. Чета всяка твоя публикация с интерес:-) Ако в момента ти липсва вдъхновение, отдай се на това, което те прави щастлива… но не оставяй тъжните мисли да те превземат. Независимо какво харесваш днес , ние ще те чакаме да се завърнеш. Най – важно е да си в хармония със себе си 🙂

  4. Случва се на всеки. Апатията е нормална, но желанието ще се върне. Аз имах такъв период – от края на 2013, можеш да видиш, че следващия ми пост е чак юли 2014. През тези 7 месеца не бях влизала в блога, не следях и останалите блогове, а желанието ми дори да си купя нещо беше напълно изчезнало. Разбира се имаше и външни фактори, които няма да изреждам. Мисълта ми е, че всеки има такива моменти в които нищо такова не го интересува, но и това ще премине 🙂

  5. Хмм..Тъжно ми стана като прочетох какво си написала. Сама си слагаш явно някакви граници, а живота си тече и то доста бързо. Може би трябва повече да рискуваш, пиши каквото истински искаш да напишеш, и нека хората си тръгнат ако не искат да го четат! Поне на мен ми помагат тези мисли. Примирявам се с отрицанието на другите и пълния си провал и точно тогава намирам смелост за всичко, което ме интересува истински. Поздрави 🙂

  6. Тук си е твоето царство, мила! Пиши за каквото и когато пожелаеш 😉 На когото му е приятно винаги ще се връща, та дори и да спреш да пишеш за цветни пудрички и гилзи 🙂

  7. Бих се радвала на всякакви статии. Ще се радвам, ако решиш някой ден да споделиш и стиховете си с нас. 🙂

  8. Мисля, че тук е мястото, където трябва да пишеш всичко без притеснение.Пиши поезия, размисли, всичко, което искаш да споделиш ❤ Някои те четем не само заради гримове, пудри и прочие :))

  9. Много харесвам този тип “лични” постове и с удоволствие бих ги чела, за каквото и да са. Не се притеснявай да споделяш мислите, стиховете и себе си като цяло, защото това си е твоето пространство и можеш да си го позволиш 🙂

  10. Здравей, пиши каквото ти е на сърцето и каквото те вълнува, в крайна сметка прави това, което те прави щастлива 🙂 поздрави

  11. Прекрасна, блогът си е твой – можеш да пишеш когато искаш и за каквото искаш. Не дължиш нищо на никого, това си е само твоето кътче. Имаш право да си взимаш и дъъълги почивки…бих те чела каквото и да пишеш и когато и да го пишеш 🙂

  12. Здравей.. 🙂 Редовен читател съм, но не обичам да оставям коментари.. навик може би, незная. Както момичетата казаха това си е твоето царство и можеш да пишеш за каквото пожелаеш,а пък споделянето сближава хората. Предполагам,че за всички ще е голямо удоволствие да надникнем в душата ти..както се казва. Вярвам, че каквото и да ни се случва то е е с причина и ще бъде в наша полза,а изпитанията са такива с които можем да се справим. Всеки минава през различни етапи и трансформации 🙂 И това,че козметиката остава на заден план за сметка на музика,кулинарство и поезия не е нещо лошо. Човек има много лица и страни..те са част от теб и трябва да ги опознаеш.А за нас ще бъде голямо удоволствие. Подкрепям с две ръце и с нетърпение очаквам както и всички останали следващият пост..на каквато и тема да е 🙂 Бъди здрава и щастлива.. 🙂

    П.С Моето вдъхновение изчезна преди 2 години някъде.. горкият ми блог е заседнал във времето. Все се каня да напиша нещо ново или пък да направя нов блог.. но все нещо ме спира.Затова май не трябва много чудене.. 🙂 Само дето периодично обновявам облика и до там. Не е като да нямам какво да кажа хахаха теми,хобита и интереси колкото искаш.. 🙂 Пък и обичам да говоря…. но пък дори един коментар да оставя под публикация ми е трудно.. 🙂 Даже се учудвам колко много написах хихиихи .. Всичко хубаво 🙂

Leave a Reply

