My vacation – Sozopol

Привет, дами!

Първият ми пост след кратката ваканция исках да бъде снимков, от любимия ми Созопол.
Краткият ми престой там обаче не беше по план, което е разбираемо предвид присъствието на три годишната ми свръх палава дъщеря :)))
Семейната ни лятна ваканция прекарахме в симпатичен хотел, на 3 километра от града, в непосредствена близост до плажа и морето. Имахме късмета почивката ни да съвпадне с Аполония и да усетим атмосферата, по улиците на Созопол, през тези дни на изкуството.
Разбира се, разхождахме се из стария град, но когато се прибрах вкъщи и прегледах апарата се оказа, че снимки на самия град нямам, а само на споменатото по-горе дребосъче.
Въпреки всичко, успях да подбера няколко кадъра за да осъществя замислената публикация.
Разделям се с усмивка с лятото и морето и нямам търпение за есента с нейната красота и нови поводи за усмивки 🙂

1

 

6

 

2

3

4

8

 

 

7

5

Поздрави,
Le Soleil

5 thoughts on “My vacation – Sozopol

  1. Много готини летни снимки! Аз също бях в Созопол преди десетина дни и наистина атмосферата покрай Аполония е страхотна :))

Leave a Reply

