Today’s makeup & Mary Kay

Привет, привет!

Втори, надявам се успешен опит да пусна тази публикация, силно стискам палци този път текстът да не изчезне :)))

Преди няколко дни изпробвах сенки на една нова за мен марка – Mery Kay. Гримът, който се получи ми хареса и затова реших да го споделя с вас, а по-надолу можете да прочетете и моите впечатления, както от използваната сянка navy blue, така и от един бляскав, червен глос на марката.

7

Използвани продукти:
Mary Kay – navy blue
UD naked palette – Virgin; Sidecar; Creep
UD Deluxe palette – Peace
Avon true colour – Mocha latte
Bourjois Khol&Contour – 01 Noir Expert
Rimmel Scandaleyes mascara 

6

Преминавам и към втората част от публикацията 🙂

Mary Kay mineral eye colour в прекрасния син цвят Navy Blue. Сянката е матова и за разлика от повечето такива продукти почти не се разпрашва. Нанася се лесно, изключително пигментирана, само с едно минаване с четката по клепача получих цвета, който се вижда в кутийката. Прелива се лесно и не стои неравномерно, каквито опасения имах. Цветът ми се стори подходящ за външния ъгъл на подвижния клепач съчетан с по-бляскави сенки, както и го използвах в грима си. От към издръжливост нямам никакви забележки, но и аз винаги нанасям грима си върху основа и рядко някоя сянка избеднява или се събира в сгъвката на окото ми.

9

8

Другият продукт, с който имахме опознавателна среща е бляскавият глос, отново на Mary Kay, с изкушаващото име Red Passion. И тук срещнах много добра пигментираност и лесно нанасяне. Огромен плюс за мен е, това че продуктът не се разтича, което ми се случва често с тези продукти. Ароматът е типичен за този род продукти. Цветът е по-скоро за студените есенно-зимни месеци, според мен, а това, което ми хареса най-много са безбройните бляскави частички в него.

13

Поздрави,
Le Soleil

* продуктите ми бяха предоставени от представител на марката
4 thoughts on “Today’s makeup & Mary Kay

    1. Благодаря ти 🙂
      Цветът на глоса наистина е интересен и аз го свързвам с по-студено време, сняг, Коледа ….

  1. Цветовете на сенките, както и начина, по който си ги нанесла, седят прекрасно на очите ти. Комплименти 🙂

Leave a Reply

