June/July Favorites 2014

Здравейте,

юли месец вече си отива и дойде време да ви покажа любимците си. Миналия месец пропуснах да го направя затова обединих юни и юли в една обща публикация.

favorites_3

 

Yves Rocher Elixir 7.9 
Това кремче получих с една от Pinks кутиите и наистина ми хареса, освен че овлажнява добре кожата на лицето ми я прави и копринено гладка, много приятна на допир. Със сигурност бих си го купила в оригинален размер.

Мокрите кърпички на Balea са откритието ми за месеца. Не знам защо до сега не съм разбрала за съществуването им :)))) Много нежни и меки. Тези на снимката са 3 в 1: за почистване, освежаване и отстраняване на водоустойчив грим. Справят се идеално с обикновен грим, не ползвам водоустойчив и не съм ги изпробвала с такъв. Оставят мазно усещане след себе си, но за мен не е проблем, тъй като след тях минавам с мицеларна вода.

favorites

Essence Sun Club
малко бронзираща пудра върху крема за лице и това е всичко. Тази на Есенс оправда очакванията ми, върху мен стои много естествено и не се набива на очи. Ползвам тази за брюнетки, въпреки че съм блондинка, очите и косата ми са светли, но кожата ми е матова.

Corallina на Milani е ружът, който ползвах основно през изминалите месеци. Трябва да си призная, че това не се случваше често. Като цяло рядко слагам руж и червило, хареесва ми да ги купувам и да ги имам, но не са задължителна част от грима ми.

Zoeva Retro Future paalette
отново палитрата на Зоева 🙂 Това за мен е идеалната палитра за лятото, почти не слагам грим през тези два месаца. Без очни линии, опушване, затъмняване, цветовете от палитрата стоят изключително добре и ненатрапчиво, нанесени самостоятелно на окото, нещо което предпочитам напоследък.

Двете лакчета на Eveline скоро ще ви покажа върху маникюра си.

favorites_1

 

 

2 thoughts on “June/July Favorites 2014

  1. Явно тези лакова на Eveline само на мен не ми харесват, чета вече няколко положителни публикации за тях. Аз съм разочарована от тях, но започвам да се чудя дали само конкретния номер, който аз имам, не е така, а останалите да са ок.

    1. На мен тези са ми единствените на марката, доволна съм защото ме задоволява покривността.
      Утре ще пусна един пост с тях 🙂

Leave a Reply

