Inglot 843 nail lacquer

Здравейте 🙂

Започвам седмицата с публикация и дано така да ми върви цялата.
Ще ви покажа една от изненадите, която открих в юнската Pinks Beauty Box – лака за нокти Inglot под номер 843.
Утре очаквам двойната кутия и се надявам да остана доволна от съдържанието й 🙂

7

 

Лакчето е в много приятен и летен розов цвят. Не мога да определя дали е перлен или с някакъв сатенен финиш, на различна светлина ми се струва ту едното, ту другото 🙂
Не харесвам и не нося перлени лакове, когато го нанесох за първи път ми беше странен, но и не го отхвърлих веднага защото цветът ми допада.
Консистенцията му е една идея по течна, а четка е мъничка за моя вкус.
Съхне изключително бързо и върху моите нокти има сравнително добра трайност.
Струва ми се, че написах повече минуси на лака, но като цяло ми харесва и определено ще си го нося това лято 🙂

8

6

9

 

Поздрави,
Le Soleil

Leave a Reply

