Good Morning Sunshine

Привет, момичета!

В днешната публикация ще ви разкажа за сутрешните си ритуали. Вероятно ще останете учудени от факта, че продуктите, които ползвам всекидневно, в ранните часове на деня, са много малко, а аз все пак съм бюти блогър. Можех да наснимам маски, масла и купища разкрасителни съкровища, които притежавам и ползвам, когато имам настроение, време и желание за тях. Истината е, че преди работа трябва да бъда много експедитивна за да не закъснявам, а в моята работа това не е никак желателно.

1

 

Ставам доста рано и първото нещо е да си направя силно, ароматно кафе без захар с мъничко мляко за да олекотя вкуса. С любимата напитка в ръка още спейки се озовавам в банята, където следва задължителният разсънващ и освежаващ сутрешен душ. Изборът на душ гел е между два, по това време, когато слънцето още не се е показало, а аз имам нужда от свежо събуждане.
Yves Rocher Jardins Du Monde – бразилско кафе, какво по-подходящо от душ с аромат на кафе или по-скоро капучино. Продуктът е с приятна кремообразна консистенция, прави хубава пяна и оставя кожата мека, в никакъв случай не изсушава. Другият душ-гел, към който посягам е с много свеж, разбуждащ лимонен аромат – Oriflame Sicilian Dream.

5

След душа посягам към стика на Rexona, миризмата му не ми допада особено и скоро ще се върна към любимия ми Dove.
Освежавам и почиствам лицето преди да премина, към нанасянето на крем с Oriflme Love Nature с Алое Вера. Имам и гел за почистване от същата серия, впечатления за двата продукта ще споделя скоро с вас в отделна публикация.

4

Тук е моментът да си призная, че съм много несериозна към слънцезащитата и дори в разгара на лятото кремовете ми нямат фактор, в момента залагам на ББ с фактор, като преди него нанасям нещо хидратиращо. В послдните седмици това е новият крем на Bioderma – Sensibio Tolerance +, който е предназначен за чувствителна кожа, моята не е такава, но съм изключително доволна от хидратиращия му ефект. За него скоро ще има подробно ревю. Околоочното кремче отново е нов продукт, който за сега ме спечели – Bilka Rose Damascena Eye Contour Gel.

3

Следва тежката задача по събуждане на детето за градина и приготвянето му, обличане и грим според моментното настроение. Парфюм и в коридора, за да не го забравя, ме чака кремчето за ръце. Този, който ползвам в момента е на Дева, бях го забравила заради наличието на парафин в състава. По някаква случайност останах без крем за ръце в къщи и се сетих за него. Той взе, че ме изненада изключително приятно. Ароматът не е особено приятен, поне за мен, но хидратира, омекотява и предпазва ръцете ми много добре.

Това беше една сутрин с мен 🙂
Как започва вашият ден?

Поздрави,
Le Soleil

16 thoughts on “Good Morning Sunshine

  1. Душ гелът на Yves Rocher и на мен ми стана любим, аромата е прекрасен!

  2. Много ми хареса поста ти! Не знам как успяваш с грима в съчетание с приготвянето на детето 🙂 при мен не винаги се получава, защото дъщеря ми започва да рови в козметичния ми несесер и се маже с каквото докопа от гримовете 🙂

  3. Страхотен сутрешен пост! Зареждащ и събуждащ….да взема и аз да го взема този душ гел с аромат на кафе :)))

  4. Тези душ гелове на Роше и аз искам да ги пробвам,състава до колкото знам е ок и все отлагам обаче :)) Хубав пост…не разбрах в колко точно ставаш сутрин,аз в 6 😀

    1. Галка, между 5:30 и 6:00 ставам, знам, че и ти си от ранобудните 😀
      На пръв поглед изглежда добре състава на душ гела, ако не го намираш в нета мога да ти го пратя.

    1. Със сигурност няма да ми е последния 🙂
      Трябва да се разровя за онлайн магазин, че около мен ги няма.

  5. Ух, аз сутрин нищо не правя, освен да се гримирам.
    Понякога минавам лицето с розова вода и това е всичко.

Leave a Reply

