Milani Baked Blushes – Review

Здравейте, момичета!

Повече от седмица не съм пускала публикация.
Малко дете плюс куп служебни задължения не ми оставят дори минута свободно време, което да отделя на блога, а и топлото месеци предполагат максимално време навън и все по-рядко заседяване пред компютъра 🙂
Но ето, че снощи успях да напиша една от няколкото запланувани публикации или по-точно тази, която вие си избрахте.

Milani Baked Blushes – Corallina и Rose D`oro

Milani_1

 

Ето го и моето впечатление от така известните и харесвани печени ружове на Milani.

Опаковката е с кръгла форма, пластмасова, златна и съвсем обикновена. Голяма час от капачето е прозрачна и може да се види цветът на продукта. На мен не ми допада особено, но за цената си ще затворя очи, още повече, че по-важен в случая е самият продукт. Да не пропусна, че е с две отделения, като в горното е ружът, а в долното има огледалце и четка.
С четката определено не се разбираме и дори не отварям кутийката отдолу.

Milani_4

 

Текстурата е копринено гладка и много приятна за нанасяне. Пигментацията е силна и не е необходимо напластяване или загребване на голямо количество продукт, за да се получи желаният резултат, поне при мен.
Да отбележа, че кожата ми не е от най-белите, особено сега.

Milani_5

И двата ружа се нанасят и преливат изключително лесно и не стоят на петна или неравномерно.
Трайност – върху моите скули имат нужда от подновяване след около 4-5 часа, но не е задължително, тъй като избледняват равномерно.

Corallina харесвам повече. Цветът е много приятно коралово с розов подтон, в кутийката ще забележите сребърни жилки, които придават блясъка след нанасяне. По описанието тези венички трябва да са сребърни и златни, но в моята кутийка златните почти липсват. Не се оплаквам защото ми харесва студеният блясък, който сребърните придават на скулите ми.

Milani_2

 

Milani_6

Rose D`oro трябва да е розово злато, но на моята кожа стои по-скоро медно – кафяво с лек намек на прасковено и златен блясък, тъй като неговите венички са златни.

Milani_3

Milni_888

Milani_blush
Тази снимка е правена отделно от другите, в затворено помещение със светкавица. Другите два суоча са на открито без светкавица.

 

Състав:
Talc, Glyceryl Ethylhexanoate/Stearate/Adipate, Nylon-12, Lauroyl Lysine, Cetearyl Ethylhexanoate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyacrylamide, Sorbitan Stearate, Zea Mays (Corn) Starch, C13-14 Isoparaffin, Silica, Magnesium Aluminum Silicate, Laureth-7, Imidazolidinyl Urea, Sodium Dehydroacetate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben. +/-May Contain: Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Red 7 (CI 15850), Ultramarines (CI 77007), Yellow 6 Lake (CI 15985), Yellow 5 Lake (CI 19140)

 

Количество:  3.5 grams
Цена:  $8.00
За съжаление тези ружчета, както и останалите продукти на Milani  не могат да се намерят в България. Моите са поръчвани от cherryculture.com.

Поздрави,
Le Soleil

8 thoughts on “Milani Baked Blushes – Review

    1. Hourglass са страхотни!
      Въпреки, че не съм се докосвала до техен продукт, съм сигурна, че ружовете ми на Милани са на светлинни години от техните, за съжаление.

  1. Много са красиви. Първо реших, че Коралината ми харесва повече, но суотча на Rose D`oro ме грабна! ❤ Искам! хаххаа Трябва да се огледам в Чери 🙂 Имаше ли проблем с доставката? 🙂

    1. В момента в Чери има голямо намаление и от ружчетата видях само Rose D`oro, който е на 50%.
      Доставката се забави малко защото поръчката беше правена отново на голямо намаление 🙂

Leave a Reply

