Saturday morning

Денят обещаваше да бъде хубав още от ранни зори.
Слънчевите лъчи си преправяха път в стаята, навън въздухът беше все още хладен, а улиците тихи.
Скочих от леглото и направих закуска на тригодишното слънчице.
Бързахме да излезем и да изпреварим тълпите от хора, които щяха да изпълнят улиците и парковете.
Не знам дали съм ви казвала, но не обичам тълпите. Никога не ми е скуно или самотно.
Хахахха явно съм си самодостатъчна или не точно, защото имам компанията на едно свръх палаво човече.
Спирам да ви занимавам със словоизлиянията си и преминавам към снимките от ранната ни разходка, която завършихме, като единствените посетители на едно приятно кафенце с детски кът, в компанията на силно еспресо и Роксет 🙂

3

 

 

2

 

8

 

7

 

9

4

6

5

Надявам се днешната, малко по-различна публикация да ви е харесала 🙂

Поздрави,
Le Soleil

8 thoughts on “Saturday morning

  1. Хареса ми!Снимката с кръстосаните крачета на мама и малката мадама ми е много сладка ❤

Leave a Reply

