May Favorites 2014

Здравейте, дами!

Докато не сме преполовили и този месец бързам да ви покажа любимците си за изминалия. Не са много, но това бяха най-често използваните неща през май, част от тях се очертава да бъдат и юнски любимци. В поста съм включила само декоративна козметика. Както ще видите по продуктите гримът ми през изминалите седмици беше задължителен, но много лек и естествен.
May

 

Започвам с лицето и разбира се прекрасната финиш пудра на NARS – Light Reflecting Setting Powder. До тук тя е откритието ми на годината. Имам нейно ревю, но с две думи-озарява и освежава лицето ненатрапчиво, без дори да се забелязва, че е там. Ружът е от списание Грация – Shiseido RD 103. Изключително приятен, ненатрапчив цвят, придава много естествена руменина на скулите. С удоволствие бих си го купила в оригинален размер. Да не забравя и големият плюс – издръжливост. Издържа през целия ми работен ден, без да се налага подновяване, което за мен е много досадно и почти никога не правя.

May_3

 

За грим на очите през повечето дни посягах към небезизвестната сянка на Flormar №14. Приятна текстура, лесно нанасяне, стои чудесно дори самостоятелно. Според настроението и тоалета към нея прибавях цвят от палитрата на ZOEVA – Retro Future.

May_2

Преминаваме към устните и едно червило, което не за първи път попада сред любимците ми. Essence 07 Natural Beauty – отново приятна текстура и ненатрапчив цвят. Определено любимото ми червило не само за месеца. В търсене съм на нов любимец сред продуктите за устни 🙂

May_4

 

В маникюра ми също нямаше нещо сигнално цветно или драматично.
Golden Rose Selective 59 и 11 – за тези две лакчета и още едно от същата серия очаквайте скоро подробно ревю.

May_1

 

Това бяха моите любимци за май, ще се радвам да споделите какво най-често ползвахте вие през изминалия месец  🙂

Поздрави, 
Le Soleil

2 thoughts on “May Favorites 2014

Leave a Reply

