NYX Soft Matte Lip Cream – Antwerp

Здравейте, момичета!

Цял ден се любувам на слънчицето в двора.
Допивам си портокаловия фреш и въпреки, че съм сама и не ми се очертава излизане си стоя начервена. Червилото е днешният ми главен герой в блога – NYX Soft Matte Lip Cream в цвят Antverp.

NYX

 

Много интересен продукт, опаковката и апликатора са като на глос. Марката предлага 11 цвята от тази серия, а аз със сигурност ще се сдобия поне с още 1-2 за предстоящите топли месеци.
Консистенцията на червилото е кремообразна, много лесна и приятна за нанасяне. Ароматът е на нещо сладко, може би ванилия.
Няколко минути след нанасяне червилото изсъхва, а усещането е все едно нямам нищо на устните си, финишйт му е матов, както се подразбира от името. Останах много приятно изненадана, след първото ползване, не изсушава, дори напротив, устните ми бяха меки, все едно съм ползвала балсам.

NYX_1

Цветът е коралово-розов, чудесен за пролетно-летния сезон. Нанесено на моята уста розовият подтон излиза на преден план.

NYX_2

За издръжливостта също мога да дам един огромен плюс, въпреки, че постоянно хапвам, пия кафе….пуша, при мен се здържа идеално 4-5 часа и няколко часа след това се забелязва оцветяване на устните. Пигменираността също е чудесна, получавам плътен слой от него след едно, максимум две нанасяния.

NYX_3

Доста хвалебствена публикация се получи, но наистина, не се сещам за някакъв минус на този продукт.

На вас желая приятен завършек на деня, а аз отивам на лов за още цветове от NYX 🙂

Поздрави, Le Soleil

 

 

4 thoughts on “NYX Soft Matte Lip Cream – Antwerp

  1. Аз имам цвета Milan и на мен много ми харесва. Аз също обичам вкъщи да си стоя с червило, кара ме да се чувствам добре!

  2. Накара ме да го поискам 😉
    Добавям го в списъка за предстоящи покупки.
    Прекрасен и ползотворен ден да имаш!

Leave a Reply

