BIODERMA Serum Hydrabio – Review

Привет, дами!

Съвсем изчезнах от блог пространството, за което приемете моите извинения. На няколко пъти пиша една последна публикация, дори в момнта имам такава в раздел чернови, с която временно затварям блога. И всеки път, точно преди да натисна „Публикувай”, решавам да изчакам още мъничко. Ежедневието ми се промени до толкова, че почти не ми остава време за сладки приказки с вас. Днес успях да открадна няколко свободни минути и се захванах с тази публикация. Наистина се надявам нещата около мен да се подредят по-бързо и отново да имам достатъчно време за публикуване : )

Спирам да ви досаждам и минавам по същество.

Bioderma

Bioderma Hydrabio Serum предназначен за чувствителна, силно дехидратирана кожа. Моята не е чувствинелна, но от доста време има нужда от сериозна хидратация.

Какво казват производителите за продукта?
Hydrabio Sérum е първият хидратиращ концентрат с AQUAGENIUM. Иновация на BIODERMA, този патентован биологичен комплекс стимулира клетъчните сили на кожата, пренасочвайки ги към създаването в дълбочина и задържането на повърхността на влагата, съществена за нейния баланс. Патентованият естествен комплекс D.A.F. повишава прага на поносимост на кожата. Интензивно хидратирана, кожата възстановява комфорта, гъвкавостта и блясъка си. Хипоалергенен. Некомедогенен.

Преди време ползвах мостра на този серум и останах впечатлена. Купих си го веднага след това, а тази опаковка ми е втора и подозирам, че няма да е последна.

Bioderma_1

Консистенцията на продукта е гелообразна, прозрачна. Текстурата е лека и попива моментално, не стои мазно, не оставя следи и не лепне.
За цялото лице са ми нужни две помпички. Нанасям серума всяка вечер преди крема за лице или самостоятелно.
За отрицателно време се справя с дехидратираната кожа на лицето ми и със сухите участъци, ако имам такива.
След него кожата е мека и много приятна на допир.
В началото, когато започнах да го ползвам, кожата ми буквално го „изпиваше”, а ефектът беше наистина видим след 1-2 седмици. Силно изсушените места изчезнаха, кожата на лицето ми придоби наистина здрав вид. Най-странното е, че спряха да ми се появяват дори единичните пъпчици, които забелязвах през едни определени дни от месеца.
Състав:
WATER (AQUA). GLYCERIN, XYLITOL, SODIUM POLYACRYLATE, MANNITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA, OCHROLEUCA EXTRACT, NICINAMIDE, PYRUS MALUS (APPLE) FRUIT EXTRACT, DIMETHICONE, CYCLOPENTASILOXANE, TRIDECETH-6, PEG/PPG-18//18 DIMETHICONE, SODUIM HYALURONATE, HEXYLDECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DISODUIM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM)

Количество: 40ml.
Цена: около 37лв.

Продуктът ми е изпратен от Биодерма България, след като бях попитана, кой е любимият ми продукт на фирмата. Трябваше да отговоря и на въпроса Защо това е любимият ми продкт. Ще споделя с вас основното от моя отговор и то е, че Мога да разчитам на него!

Приятен неделен следобяд и усешна нова седмица!

Поздрави, Le Soleil

4 thoughts on “BIODERMA Serum Hydrabio – Review

  1. И аз.много обичам да разчитам на него и се замислям дали да не купя и леката версия на хидратиращия крем от серията 🙂

  2. Забелязах по аптеките много привлекателни комплекти на крема + серума ..
    използвала съм крема преди време и го препоръчвам определено, особено щом серума ти е допаднал :))

Leave a Reply

