ZOEVA Retro Future Palette – Review

Здравейте, момичета!

След кратка ваканция от интернет и блога се завръщам с ревю на палитра сенки за очи.
Бях си обещала известно време да не си купувам сенки, но от Zoeva ме изкушиха с четири нови палитри и нямаше как да не си избера поне една за проба.

След дълго умуване се спрях на Retro Future.

RF_1

 

Опаковката на продукта е картонена, да си призная това не ми допада особено. Другото, което мога да отчета като минус, е липсата на огледало, от вътрешната страна на капака, каквото имат повечето палитри.

RF_2

 

RF_3

Пред себе си имам 10 на брой цвята сенки – матови, перлени и с металически финиш. Няма да ги описвам поотделно, не ме бива особено в описанието на различните цветове. На суочовете по-долу съм ги хванала максимално близо до цвета, който виждам на живо.

RF_0

 

RetroF_1

Консистенцията на сенките е мека и приятна за нанасяне. Успешно се напластяват за по-плътно покритие, от каквото имат нужда повечето перлени сенки. Матовите са много добре пигментирани и разпрашването при тях е минимално, както и при останалите. Преливат се без проблем. При мен върху основа издържат в състоянието, в което съм ги сложила на очите си, през целия ден. Не избледняват и не се събират в гънките на окото.

Цветовете са подходящи, както за по-силен вечерен грим, така и за лек ежедневен.

RF_4

RF_5

Определено съм доволна от качеството на палитрата и след време бих си поръчала още една, дори вече съм набелязала, коя 🙂
Като голям плюс мога да посоча и липсата на парабени, минерални масла и аромати в състава.

Цената на палитрата е € 16,80 и съдържа 10 сенки за очи, всяка по 1,5 грама.

 

8 thoughts on “ZOEVA Retro Future Palette – Review

    1. Всичките са хубави, аз съм си набелязала и неутралната 🙂
      Дано останеш доволна, ако решиш да я поръчаш.

  1. Леле, това electric youth е жестоко!!! Нямамк търпение да покажеш грим с него! ❤
    Страхотна е палитричката, сега се развихри с четкитеее :)))

    1. И на мен този цвят ми грабна окото веднага! хахаха

      Нямам търпение да покажеш гримче с него 🙂

  2. А, така хвали палитрата и после да седя цял ден и да се чудя как я искам :)!
    Има няколко цвята обаче, които са интересни, така че искам и гримчета с нея да покажеш.
    Приятен и успешен ден да имаш!

Leave a Reply

