NARS Light Reflecting Pressed Powder – Review

Привет, дами!

Започвам седмицата с ревю на един продукт, който бързо се превърна в мой любимец – NARS Light Reflecting Pressed Powder.

NARS

Опаковката на продукта е симпатична, гумирана, черна кутийка, която се намира в защитна платнена торбичка. Устойчива, със стабилно затваряне, няма опасност от отваряне в дамската чанта. От вътрешната страна на капака има огледало.

NARS_1

В кутийката пудрата е с бял цвят, но нанесена на лицето тя е абсолютно прозрачна, дори при дами с по-матова кожа, моята не е от най-белите. Като консистенция е доста по-твърда от повечето пудри. Аз я нанасям с копието на метеоритната четка на Герлен, която е гъста и със сравнително твърд и жилав косъм. С по-мека четка няма да успеете да вземете достатъчно продукт. Не се разпрашва.

NARS_3

NARS_5

А ето и защо тази пудра се превърна в мой любимец.
Нанесена на лицето тя е незабележима, все едно не съм слагала нищо, а в същото време кожата ми изглежда много добре. Отново ще спомена, че имам сравнително хубава кожа, не съм сигурна, че при проблемна ефектът ще бъде толкова голям.
Нанасям пудрата или върху чисто лице, или върху  ББ крем и то придобива сияен, но не блестящ, вид. Порите и финните линии стават забележими само при взиране отблизо в огледалото. Лицето е, като полирано и много нежно на допир.
Откакто я имам я ползвам почти всеки ден, изключвам дните, когато не излизам и си стоя без грим вкъщи. Дълго се чудих, преди да я поръчам, дали ми трябва прозрачна пудра, при положение, че нямам нужда и не харесвам силно, видимо матирани лица. А си мислех, че тези пудри основно са за това, оказа се, че съм грешила. Този продукт оправда всяка една хубава дума, която съм прочела за него. Не е вълшебен, но аз вече и не вярвам, че има такива, но определено е най-доброто ми попадение, сред декоративната козметика, от много дълго време насам 🙂

За матиране не мога да напиша много от личен опит, моята кожа е нормална към суха. Отзивите, които съм чела за пудрата са, че матира перфектно за целия ден. Някои дами се оплакват от изсушаване, при мен не съм забелязала такова.

NARS_8

 

Състав:
Synthetic Fluorphlogopite, Silica, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Squalane, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Polysorbate 80, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Carrageenan, Xanthan Gum, 1,2-Hexanediol, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Maris Aqua (Sea Water), Ascophyllum Nodosum Extract, Magnesium Silicate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Tin Oxide, Mica, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxides)

Пудрата не се предлага в България, аз я поръчах от hqhair.com, цената й там е €31.05 с безплатна доставка.

12 thoughts on “NARS Light Reflecting Pressed Powder – Review

  1. Искам 🙂 А, не съм се харесала за сега с пудра, но тази съм си я набелязала и даже може би свободния вариант.

  2. Прекрасно ревю на един прекрасен продукт! Благодаря, за това, че поръча тази прелест и на мен! Моята още стои във вкъщи, че не съм намерила подходящата четка, но много скоро за почвам да я ползвам.
    Прекрасен и успешен ден да имаш!

    1. Мерси, Роси!
      Очаквам и твоето мнение, дано бързо си намериш подходяща четка, това съкровище не трябва да стои неизползвано 🙂

Leave a Reply

