Нещо ново…..

Привет, дами!

Днес си взех от пощата едно пакетче пълно с красоти и бързам да споделя с вас съдържанието му!
Обещала съм си да спра с безразборното купуване на козметика. В следващите месеци преминавам на режим използване на наличното, което не е никак малко и ще пазарувам само необходими неща.
Нямам търпение да започна да ползвам продуктите и да добивам мнение за тях, когато това се случи очаквайте и подробни ревюта 🙂

123456

 

ZOEVA Retro Future – eyeshadow palette
В началото на месеца от Zoeva пуснаха 4 нови палитри. Дълго се чудех, коя точно да поръчам и накрая се спрях на Retro Future. Харесва ми подборът на цветовете и мисля, че ще ползвам, ако не всичките, то поне повечето от тях.

MILANI Baced Blush 
02 Rose D’Oro и 08 Corallina 
За тези ружчета съм чела само добри отзиви. На първо четене ми се струват малко бляскави за моя вкус, но идва лято и предполагам, че ще ги нося поне в топлите и слънчеви дни 🙂

NYX lip cream – Antwerp
Вече успях да го изпробвам. Цветът е прекрасен, лесно се нанася и ми се струва доста издръжливо.

NYX HD Eyeshadow Base
Нямаше как да не се сдобия и с една от най хвалените основи за сенки. Ползвам две в момента и си мислех първо да свърша едната, преди да отворя тази, но не се стърпях 🙂 Подробни впечатления за нея, когато имам такива.

 

 

8 thoughts on “Нещо ново…..

  1. Искам такава палитра, но не мога да си харесам 😦 Засега май клоня към родеото, но все още се колебая… Ще ичакам ревюто ти, май 🙂

    1. И аз много се колебаех, родеото също ми харесва 🙂
      Избери тази, в която най-много цветов са “твои” 🙂

  2. Прекрасни неща си избрала! Сега чакам ревюта и много искам скоро да видя един грим с новата палитра. Искам ревю и на ружчетата, че и аз се замислям да почвам да ползвам този продукт.

    1. При първа възможност ще направя ревюта на всичките продукти 🙂
      Надявам се скоро да имам повече време за блога, че в момента имам доста неща на главата.

Leave a Reply

