March Favorites 2014

Привет, момичета!

След няколко дни на пълна изолация от бюти блогове, в това число и моя, съм готова да ви покажа любимците си за изминалия месец. След което мисля да допия кафето си, да, знам, че е късничко за кафе, в компанията на всички непрочетени постове, чакащи ме в Bloglovin.

Да премина към любимците ми за месец март.

22

 

 

Bioderma Atoderm Gel Douche
Оказа се, че съм останала без гел за почистване на лице. Започнах да ползвам душ гела на Биодерма и останах доволна. Той е предназначен за нежна и чувствителна кожа, подходящ е и за деца и бебета. Почиства нежно, но много добре лицето ми, след него определено не усещам кожата си изсушена или опъваща.
Ebelin тампон за пилинг и масаж на лицето
Дъло време подминавах тези “четчици” в ДМ, а явно не е трябвало. В комбинация с душ гела на Биодерма наистина усещам лицето си чисто. Взех си две, като второто ползвам за измиване на четките ми за грим.
Shiseido RD103 руж
Чудех се дали да вземам този руж, от сп. Грация, но изцяло положителните отзиви за него ме накараха да прибера вкъщи поредното списание. Цветът е светъл, прасковено-розов, а текстурата много приятна. Това е може би най-издръжливият руж, който притежавам. Стои на мястото си през целия ден, като няма нужда от освежаване или подновяване.
Lancome Rouge in love
Червилото отново е от сп. Грация. Има много приятен коралов цвят, не изсушава моите устни и стои много приятно, ненатрапчиво. Носих го доста често приз изминалия месец.
GR Ultimate Color Lipgloss #15 + GR Velvet matte #03
Комбинацията между нюд червилото от матовата серия на марката и глоса се оказа страхотна, поне върху моите устни.
Bourjois Color Edition 24H
За тези сенки имам отделна публикация, но нямаше как да не ги спомена и тук. Трябва да направя малка поправка на поста си, след като открих, че с базата на UD, която имам от Naked palette, издържат дълги часове без да избледнеят или да се сберат в сгъвката на клепача. Това беше и единственият им минус според мен. Зачерквам го и сенките заемат полагащото им се място сред месечните ми любимци

Имах желание да направя още снимки на продуктите, но се оказа, че отново съм забравила да заредя батерията на апарата си 🙂

7 thoughts on “March Favorites 2014

  1. Напълно съгласна съм за ружа и червилото от Грация, както и за четчицогъбичката 😉 на Ebelin. Те бяха част и от моите любимци за месеца. Страхотен избор си направила!
    Поздрави!

  2. Червилото и аз успях да го взема, но за съжаление от ружа изобщо не са зареждали извън София. По тази причина само стоя чета и завиждам (благородно разбира се :)) на тези който се сдобиха с него. Този тампон за почистване на лицето дали го има в ДМ? Определено се навих да го взема, но до сега не съм го виждала да се предлага по козметичните магазини.
    Прекрасен ден да имаш!

  3. За тампона вече са ти отговорили, а ружа жалко, че не си го намерила. Аз не живея в София, но го намерих без проблем, ако знаех можеше да ти взема и на теб 🙂

  4. Диана и Слънчо благодаря за отговора <3! Непременно още на следващото ходене ще си взема "тампона" ;). А за ружа не съжалявам, защото сега проучвам ружовете и ще си взема нещо, което съм пробвала предварително.
    Успешен и ползотворен ден да имате!

Leave a Reply

