Празни опаковки #2

Здравейте, момичета!

Днес направих едно малко почистване на козметичните си шкафове. Малко, защото има още много неща, които трябва да се запътят към коша. Не обичам да трупам, а ми се струва, че ми се е насъбрала куп козметика, която дори не съм поглеждала от месеци.

Ето, с какво се разделих днес, след като направих няколко снимки:

7898

 

Bilka тоник за лице с екстракт от краставица и пъпеш.
Използвах целия продукт и определено останах доволна от него. Не изсушава кожата на лицето ми, почиства добре и усещам свежест след него. След известно време, в което го ползвах, уж приятният аромат, взе да ми се струва силен и химичен. Това е единственото, което мога да посоча, като минус.
Бих си купила отново тоника.

Bilka гел за лице с  екстракт от краставица и пъпеш.
Почиства добре, но и тук ароматът ми е силен. В последните месеци кожата ми е по-суха от обикновено и този продукт започна допълнително да я изсушава. В момента го ползвам не по предназначение, не ми се иска да изхвърлям останалата част от гела 🙂
Не бих повторила тази покупка.

Pantene шампоан за обем.
Без силикони и с обещание за двоен обем, такъв не видях на моята тънка коса. Шампоанът е доста агресивен и след няколко измивания с него раздразни скалпа на главата ми. Изхвърлям опаковката почти пълна.
Не бих го купила отново.

Balea professional – балсам за коса
Предвид ниската си цена балсамът се справя добре със задачата си. Не омазнява допълнително косата ми, прави я мека и лесна за разресване.
Не бих го купила отново заради изобилието от такива продукти на пазара, които чакат да се настанят в банята ми, а този все пак не прави чудеса 🙂

Bioderma Atoderm Creme
Това мини имам от една от Pinks кутиите, ползвах го за лице. Харесва ми, че няма парабени и аромати и, че е хипоалергенен. Отрази се добре на сухата ми кожа, бих го купила в пълен размер.
 

7858

 

Essence I love extreme mascara.
Страхотна спирала със сигурност ще си я взема отново. Подробно за нея съм писала ТУК

Golden Rose Volume & Define Miracle Lash
От тази серия спирали на марката съм имала две /оранжевата и розовата/, които много ми допаднаха. Тази в зелена опаковка е най-новата. Преднте, които съм ползвала, сякаш ми харесваха повече. Дволна съм от спиралата, но ако търсите сериозен обем или удължаване не е за вас. На мен ми допада това, че подчертава миглите по естествен начин. Не се рони и размазва.

Essence Colour & Go #98 Walk On Air
Това беше първият ми лак в син цвят. Много си го харесвах, но той отдавна не става за ползване. Ако открия същия цвят в обновените опаковки със сигурност ще си го купя 🙂

Maybelline mini Colorama #95 Green Park
Ментовият цвят се оказа крайно неподходящ за моите нокти и тен на кожата. А на този лак са му нужни безброй пластове за да придобие някаква плътност. Носила съм го веднъж или два пъти. 

7848

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Празни опаковки #2

  1. Bilka гелът наистина много изсушава кожата. Купих си го един път и втори няма да повторя.

Leave a Reply

