Нещо ново …

Привет, дами!

Миналата седмица влязох в ДМ за салфетки, имат много хубави, а аз имам отделен шкаф в кухнята, в който си ги подреждам по цветове и мотиви :)))
Имам нужда и от тоник за лице, но не си харесах.
На бързо грабнах тези неща, освен два пакета красиви салфетки:

1234

 

Balea балсам за коса с алое вера и манго – това е един от любимите ми продукти за коса, купувам го за n-ти път и често се връщам към него. Тук съм писала за балсама. Цената му е около 3 лева.
Balea шампоан за коса с алое вера и манго – когато взех балсама погледът ми си спря и върху шампоана. Реших да го взема, за сега веднъж съм се мила с него. Със сигурност не мога да кажа нещо лошо, но за подробни впечатления ще ми е нужно по-дълго време. Цената също е около 3 лева.
Balea Spray-On Trocken Shampoo –  за първи път си купувам сух шампоан и не съм сигурно, че ще го ползвам. Мия косата си през ден или всеки ден. Старая се да не се разхождам по мазни корени нито вкъщи, нито навън. Каквото и да си говорим чистата коса, кожа, обувки ….. са от първостепенно значение, след това идва ред на грима, парфюма и останалите глезотии. Въпреки товае  добре да имам един сух шампоан под ръка за непредсказуеми ситуации.
Цена: около 5лв.
Dove течен сапун за ръце. Обожавам аромата на продуктите на фирмата. Сапунът определено ми допада. Цената му е около 4 лева.

1254

Rimmel Scandal eye Flex mascara – за първи път купувам спирала на марката. Не съм особено впечатлена, но със този вид продукти, рядко ми се случва “влюбване” от първото ползване. Ще й дам още време и ще споделя впечатленията си в отделна публикация.
Цена: около 5 лева.
OPI On Collins Ave – много красив коралов лак. Имах нужда от нещо такова за предстоящите слънчеви дни, след като в последните месеци съм с предимно нюд маникюр.
Цена: 20лв.
NARS Light Reflecting Setting Powder – дълго време се чудих дали ми трябва тази пудра и не сгреших. Безцветна е и въпреки, че липсват частички в нея, озарява лицето по един прекрасен начин.
Цена: около 30 евро от hqhair

1244

В скоро време очаквам и една поръчка с красоти, за тях, когато най-сетне пристигнат 🙂

Цените са ориентировъчни, не пазя касовите си бележки, а и рядко помня, колко струва нещо 🙂

Поздрави
Le Soleil

7 thoughts on “Нещо ново …

  1. Честито за новите придобивки!Чакам да видя следващите прелести, който си поръчала. Още веднъж едно голямо БЛАГОДАРЯ, че поръча пудрата и на мен! Много си я харесвам и си я ползвам с удоволствие.
    Прекрасен ден да имаш!

  2. Е, трябвало е да снимаш и салфетките! ^^
    Ух, аз съм супер недоволна точно от този сух шампоан.
    Задушава ме. ;(
    Иначе – честити придобивки!

  3. Мненията и ревютата са много детайлни и полезни за тази козметика. Интересни ще са отзивите за спиралата.

Leave a Reply

