Pinks Beauty Box – Март 2014г.

Привет, момичета!

Мартенската кутия вече е при мен, успях да направя няколко снимки и сега ще ви покажа, какво открих вътре.
Не съм особено впечатлена от съдържанието. За първи път се замислям, дали да не прекратя абонамента си. Не защото това е най-слабата им кутия или нещо подобно, но в последните месеци не откривам продукт или продукти, които да ме грабнат. Което е въпрос на личен вкус и предпочитания, разбира се.

Ще започна със списък на продуктите, а след това и снимки с кратък текст, към някои от тях.

Sephora Instant moisturizer 2ml.
Sephora Smoothing Primer 1,5ml.
Wet n Wild Mega Chrom – молив за очи
Arran Aromatics bath & shower gel 50ml.
L’Oreal Infallible 24h Stay Fresh 2ml.
Uriage Isoliss Fluide 5ml.
Uriage Eye contour 3ml.
TianDe плодов балсам за устни
Nuxe Men multi-purpose aftershave balm 2ml.
Хартиена пила за нокти

pinks_1

Ще ми бъде интересно да опитам кремовете на Uriage, досега не съм ползвала нищо на марката. За сега ще ги прибера при останалия куп от подобни мострички 🙂

pinks_2

Ползвам хартиени пили и се надявам тази да ми допадне. Моливът не съм сигурна, че ще ми влезе в употреба. Цветът му е металическо, светло сиво.

pinks_3 pinks_4

За съжаление основната съставка на балсама е парафин, със сигурност няма да го ползвам, не бих го подарила и на някоя приятелка.

pinks_5

pinks_6

На вас допадна ли ви съдържанието на Pinks Beauty Box този месец?

8 thoughts on “Pinks Beauty Box – Март 2014г.

  1. Здравей, сега съвсем случайно видях поста ти. И аз днес получих кутията и никак не съм очарована (за 1ви път си поръчвам) и май си беше прахосване на пари… аз на мястото на твоя балсам за устни получих странен руски крем за ръце.
    Кали 🙂

    1. Аз поръчвам заради идеята и изненадата, но в последните две кутии изненадата никак не е приятна 🙂

  2. Миналия месец за първи път си поръчах кутията – сииииилно разочарование! Обръщах даже, да не би нещо да се е скрило, и така и не разбрах къде изхарчиха 15лв за мостри 🙂 след като два пъти отказах доставянето на кутията за месец Март, поради разминаване в куриерската информация, в момента изобщо не съжалявам!

    1. Определено няма, за какво да съжаляваш!
      С тези 15 лева можеш да си купиш нещо по твой избор, което да те зарадва 🙂

  3. Аз си поръчвам за първи път, но не бих казала, че съм разочарована. Нещата на Юриаж ми допадат, само да не бяха толкова мънички 😀 Иначе аз вместо твоя душ гел имам шампоан, който бих изпробвала с удоволствие, пиличката също е сладка, а на мястото на твоя балсам имам млечен крем за ръце, в който се влюбих, божествен аромат. Също изпробвах и половината от мостричката на базата на Сефора и мога да кажа, че е невероятна. През целия ден лицето ми не лъсна, като се има предвид, че съм с доста мазна кожа. Никоя друга база или крем не са постигали това. Много жалко че в моя град не предлагат продукти на марката, иначе веднага бих се запътила към магазина да си я взема 😀 И аз имам сребристия молив, пробвах го върху ръката си и писеца му се разпадна 😀 Може би това е единственото нещо, от което се разочаровах. Иначе нямаше да е зле да има повече продукти, отколкото мострички, но какво да се прави.

    1. Много се радвам, че си останала доволна от кутията.
      На Сефора продукти можеш да поръчваш по телефона, доставят ги с куриер 🙂

  4. Аз не знам дали да бъда доволна или не, по-скоро съм в средно положение, тъй като все пак парите които дават и получават обратно ги води към фалит. Дано намерят начин да излязат извън този порочен кръг, защото колкото по-малко клиенти има толкова по-малко хубави продукти ще има тъй като няма да могат да си позволят $ за тях. Аз ще изчакам и последната си кутия другият месец и ще помисля. За 15лв. можеш да си вземеш на нукс травъл сета и ще си много по-доволен от това което има в тази кутия, но това е въпрос на избор.
    П.С Може ли малко инфо за тази опция да се поръчва от Сефора и после да се доставя с куриер. Това не го бях чувала до сега. Благодаря предварително.

    1. За Сефора, обаждаш им се по телефона и си поръчваш, каквото искаш 🙂

      За Пинкс, напълно съм съгласна с теб 🙂

Leave a Reply

