6 неща, които ме правят щастлива

35636

Привет, момичета!

Бях предизвикана от Rois да споделя 6 неща, които ме правят щастлива. Тагът ми хареса, позитивен е и затова бързам да го направя. А неделя е и любимият ми ден от седмицата, какво по-подходящо време да се усмихна пишейки си за моите 6 неща правещи ме щастлива 🙂
Ще спомена, тези които винаги предизвикват това чувство в мен, базовите, ако мога така да ги нарека.

1. Дъщеря ми!

2. Съпругът ми, моята половинка!

3.Домът ми
“Моят дом е моята крепост!”  – важи при мен с пълна сила.

Обичам да пътувам, обичам природата, обичам и кокетното кафенце, в което с приятелка сме способни да седим с часове. Но истински щастлива се чувствам в къщи. Това е мястото в което, затваряйки вратата, се пренасям в моя си свят……

my_home_is_my_castle_wandsticker

4.Ранните утрини
Тогава, когато градът още спи. Обожавам да пия кафето си сутрин, когато навън се чуват единствено птичките, когато въздухът е най-свеж, а слънчевите лъчи започват да си преправят пътя насам 🙂

f039e57a5bae3fc314187801dee7c8ff

5.Малките неща
Жестове…
Усмивки…..
Първите пъпки на прасковата, която се опира в прозореца на кухнята ми….. 

af24bc3d017044b8ad3ecce4883b3a60

6.Блогът ми
Сигурно ще прозвучи глупаво или мнооого, много повърхностно. Та това е бюти блог все пак 🙂 
В период на дълъг болничен и отпуск от сериозно натоварваща психиката работа, след сериозни здравословни проблеми, след купища прочетени книги, като Война и мир, още в началните класове, имах нужда от нещо леко. Блогът ме извади от една дупка и продължава да ме радва всеки път, когато го отворя…… 

10647cab7c35600cde4cf85023139cbe

Предизвиквам всеки, който иска да се включи, да сподели неговите 6 🙂

*Снимки: Pinterest
7 thoughts on “6 неща, които ме правят щастлива

  1. Привет,
    четейки твоите 6 неща, който те правят щастлива, реших да подреда и споделя моите.
    Така като № 1 това е семейството ми (децата и съпруга ми), което много обичам и ценя всеки миг с тях.
    №2 Определено да чета книги. С тях попадам в някакъв друг свят и имам гадния недостатък 🙂 почна ли да чета една книга да не я оставя докато не видя края.
    №3 Срещите с приятели
    №4 Аранжиране на цветята в градината
    №5 Пътуванията
    №6 Да правя другите щастливи по безброй различни начини
    Прекрасен и ползотворен ден да имаш!

  2. Какво да споделям? Ти си ги изброила! Абсолютно същите са и моите 🙂 Номер 2 само ме ядосва от време на време, но това е положението 😉

    1. … пък и номер 1 успява да ми равихри нервичките понякога, но наистина има невероятната способност да ме прави щастлива! 🙂

Leave a Reply

