Размисли и ….питанки

Здравейте!

Във въздуха вече се усеща пролетния полъх, природата започва да се събужда от зимния си сън, а аз кипя от енергия. То е видно и от вечерния ми пост, вместо да се готвя за лягане, се чудя, с какво ново да се захвана.

И така, защо ви занимавам със себе си в този късен час 🙂 Иска ми се да направя някакво пролетно не почистване, ами раздвижване, в блога. Ще се радвам да ми помогнете!

Идеите ми, за сега, освен нормалните за всеки бюти блог постове, са да включа и още нещо, но какво?

*Здравословно хранене и начин на живот?
*Регулярни публикации за вредните, а защо не и полезните или най-често срещани съставки в козметиката?
*По-лични постове?
По-себе си съдя, че те винаги са интересни. Когато започна да следя някой блог винаги ми се иска да надникна в света на човека седящ зад компютъра, да го опозная и да го почувствам по-близък. За сега заради лични съображения избягвах този вид публикации.
*Моментни размисли и страсти?
*Да оставя блога, какъвто е и да насоча енергията си в друга посока? 🙂

Имаше и още нещо, но като не си записвам, така е, забравям. Вероятно ще се сетя 🙂

Ще се радвам да споделите вашето мнение!
За улеснение съм сложила контактна форма в края на публикацията.

Благодаря ви!

pink-flower-arrangement-l

8 thoughts on “Размисли и ….питанки

  1. Аз бих искала за съставките в козметиката 🙂 Също и аз харесвам лични постове 🙂

  2. Ти си изложила основното, което ще ми бъде интересно да прочета в твоя блог. Естествено без последната точка :). Мисля, че един блог трябва да се развива, така както се развива и автора му. Ще ми бъде интересно да прочета както лични твои впечатления за дадена козметика, така и всичко за здравословното хранене, гимнастика или просто всичко което те прави щастлива, както и това което ти е направило впечатление през деня.
    Като цяло харесвам позитивните хора и за това ми хареса и твоя блог, просто ме кара да се усмихвам. Продължавай да бъдеш все такава истинска и неподправена!

  3. И аз съм “ЗА” всичко, без последното 🙂 Само не знам как ще смогнеш с всички тези желания. 😛

Leave a Reply

